Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хайдфелд и Renault се разбраха

03.09.2011 11:41
Туит

Ник Хайдфелд и Renault официално прекратиха взаимоотношенията си, след като двете страни постигнаха споразумение за прекратяване на договора помежду им.

Бруно Сена зае пилотското място на Ник Хайдфелд за Гран при на Белгия, въпреки че германецът имаше валиден договор, което бе и причината той да заяви, че ще търси правата си в съда. В крайна сметка обаче ръководството на тима е постигнало споразумение с опитния пилот, което по всяка вероятност означава, че той е получил солидно обезщетение за неизпълнението на контракта и че няма да депозира случая в съда.

„Нормално е да съм разочарован, тъй като напускам в средата на сезона”, коментира Ник промяната. „Мислех, че все още имам какво да дам на отбора, но трябва да гледам реално на нещата и да се фокусирам върху бъдещето си."

„Взехме правилното решение, като прекратихме сътрудничеството си. Искам да пожелая на всички приятели в Енстоун успешен край на сезона. Едно е сигурно – съвсем скоро ще ме видите отново да се състезавам на високо ниво!”

Хайдфелд, който пое ролята на лидер в Renault след контузията на Кубица, започна отлично годината и се качи на подиума в Гран при на Малайзия. Впоследствие обаче резултатите на Бързия Ник започнаха да се влошават, причината за което до голяма степен бе слабата му квалификационна форма.

Това провокира ръководството на Renault да поиска смяна на пилотската линия след лятната пауза, като тестовият пилот Бруно Сена зае мястото на Хайдфелд. Бразилецът ще кара до края на сезона въпреки слуховете, че Ромен Грожан може да си върне титулярната позиция в Енстоун след края на GP2 сериите, който е идната седмица на „Монца”.

На този етап не е ясно как ще продължи кариерата на Хайдфелд, но според британското издание Autosport той преговаря с бившия си работодател BMW за титулярно място в DTM сериите, където баварците подновяват заводската си програма догодина.

Коментари
comments powered by Disqus