Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хайдфелд: Трябва ни човек като Тони Скот-Андрюс

16.10.2008 11:28
Туит
Хайдфелд: Трябва ни човек като Тони Скот-Андрюс

Пилотът на BMW Sauber настоява за връщане на схемата, по която стюардите оперираха през миналия сезон.

Германецът признава, че няма обяснение за трите наложени наказания по време на японската Гран при и че не знае какви действия на пистата ще бъдат санкционирани или не в бъдеще.

На въпроса дали се притеснява от евентуални наказания, Хайдфелд отговаря: „До последния старт нямах никакви притеснения, но след „Фуджи“ мисля, че санкциите вече не са оправдани."

"Не съм гледал цялото състезание, само най-оспорваните моменти след финала. За мен Хамилтън не заслужаваше наказание заради ситуацията на старта. Това е все пак състезание. Какво толкова е направил? Другият момент с Бурде също е непонятен за мен. Единственото приемливо решение, дори донякъде аргументирано, поне логиката може да се проследи, е наказанието на Маса, когато завъртя Хамилтън. Ако питате мен, то също бе ненужно, но да, може и да бъде наложено. Другите две просто няма как да ги приема.“

Според Хайдфелд неадекватните решения на комисарите в последните няколко състезания провокират въпросителни около ликвидираната през този сезон позиция на постоянния стюард. Тони-Скот Андрюс изпълняваше тези ангажименти до края на миналия сезон, но се оттегли и ФИА преструктурира организацията. В момента за всяко състезание се номинират трима комисари, като представителят на Макс Мозли - Алън Донъли, контролира техните действия.

Хайдфелд допълва, че по всяка вероятност тази тема ще бъде дискутирана на традиционния брифинг на пилотите в петък вечер заедно с директора на състезанията Чарли Уайтинг. „Сигурен съм, че ще обсъдим проблема. Казвал съм преди, миналата година също говорихме, че е по-добре да имаме един човек като Тони Скот-Андрюс.“

„Бил съм от другата страна, мисля, че в Бахрейн преди няколко години не бях съгласен (с полученото наказание), но системата работеше последователно, много по-добре отколкото през този сезон. През миналата година имаше много по-голямо постоянство, беше по-лесно, а не като сега, когато момчетата идват само за няколко състезания. Те нямат погледа на човека, който следи постоянно събитията. Не е толкова лесно да си последователен в решенията си, защото всеки инцидент е различен, но твърдо мога да кажа, че не разбрах какво се случи там (на „Фуджи“), не мисля, че и вие (медиите) разбрахте.“

Мнозина от колегите на Хайдфелд подкрепиха неговата идеята за промяна в системата на стюардите. Ярно Трули дори заяви, че към екипа трябва да се присъедини професионален пилот, който да познава спорта отвътре и да има правилна преценка за подобни спорни ситуации.

Коментари
comments powered by Disqus