Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хечбекът DS 4 получи три нови турбо двигателя

05.02.2015 10:39
Туит
Хечбекът DS 4 получи три нови турбо двигателя

От тази година моделната линия DS вече е самостоятелна марка, но в преходния период моделите й се продават в шоурумовете на Citroen

Увеличаване на мощността с намаляване разхода на горивото и емисиите – това е лайтмотивът в гамата на хечбека DS 4 с пет врати. В автомобила вече е монтиран турбо бензинов двигател с директно впръскване 1,6 THP 165 S & S (240 Нм) със 165 конски сили. Той отговаря на нормите на Евро 6. Този агрегат сменя предишния ТНР (той развиваше 150-160 к.с., в зависимост от марката, модела и пазара), който пък покриваше изискванията на стандарта Eвро 5.

Новият бензинов мотор работи в комбинация с шестстепенна автоматична предавателна кутия. Средният разход на гориво на модификацията е 5,5 л/100 км (емисиите на въглероден двуокис са под 130 г/км). Агрегатът е с 29% по-икономичен от стария DS 4 THP 160.

Новият бензинов двигател е еволюция на агрегата от фамилията Prince, доработен съвместно с BMW. Там основно е модернизирана горивната система. Например, налягането при впръскването на горивото е повишено от 120 на 200 бара, ревизирани са дюзите, внедрено е и двойно инжектиране в рамките на цикъла. В допълнение, оптимизирано е управлението на бензиновата и водната помпа, добавена и системата Start/Stop.

В допълнение, при DS 4 се появяват и нови дизелови двигатели. Това са BlueHDi 150 S & S (370 Нм) и 180 S & S (400 Нм). Първият е комбиниран с шестстепенна механична кутия, а вторият - с автоматична. Разходът на гориво на първия е 3,9 л / 100 км (20% по-ниско, отколкото при стария дизел HDi 135), емисиите на въглероден диоксид - 100 г/км. Неговият събрат със 180 конски сили консумира 4,3 л/100 км (113 г/км CO2). За сравнение , днешният агрегат HDi 160, също с автоматик, харчи 5,7 литра на сто и отделя 149 г/км въглеродин двуокис.

Вече е известно, че от тази година моделната линия DS вече е самостоятелна марка, но в този преходен период моделите й се продават в шоурумовете на Citroen.

Коментари
comments powered by Disqus