Леки корекции са получили броните, кантовете на светлините, праговетe и задният спойлер
За японците и европейците най-малките достъпни хибриди на Toyota са близнаците Vitz и Yaris. В Америка най-бюджетният модел с хибридно задвижване е хечбекът Toyota Prius C. Междувремено от своето появяване моделът претърпява второ обновяване. Като цяло външният вид на модела с пет врати не е променен съществено, мощността на задвижващата система (100 к.с.) остава същата, въпреки всичко има важни нововъведения. На преден план това е комплексната система за сигурност Toyota Safety Sense C (TSS-C), която до този момент беше опция, а сега влиза в базовото оборудване .
Леки корекции са получили броните, кантовете на светлините, страничните прагове и задният спойлер. Сега те са черни, което трябва да предизвиква по-спортно излъчване. Става дума и за ярки екстериорни цветове (червен, оранжев и син).
Отсега нататък 15-инчовите алуминиеви джанти, които бяха прерогатив за топ версиите, вече са стандартни за всички нива на оборудване. Срещу доплащане клиентите могат да получат джанти с размери 195/50 R16.
В TSS-C е включена система за автоматично спиране, която работи в диапазона от 11-137 км/ч. Когато бъде открит риск от сблъсък при високи скорости, Prius предупреждава водача. Ако няма адекватна реакция от страна на шофьора , автомобилът сам забавя до 30 км/ч. Ако опасността не е отминала, хечбекът спира. Освен това има и система за спазване на пътната маркировка и автономно превключване от къси на дълги светлини. Заедно с това хибридът е оборудван с девет въздушни възглавници.
Реформата на е засегнала салона. Междувременно мултимедийната система Entune с шест-инчов сензорен екран вече е стандарт за всички варианти на Prius c.
Разходът на гориво в смесен цикъл е 6,1 л/100 км. Продажбите на автомобила в САЩ вече започнаха. Цената от 20 150 долара означава, че след актуализацията на хечбека е увеличена с 590 долара . Всяка година, американците купуват около 40 000 автомобила Prius C.