Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хечбекът Volkswagen Golf MK8 идва до две години

11.08.2015 11:06
Туит
Хечбекът Volkswagen Golf MK8 идва до две години

Концептът загатва появата на следващия Golf, твърдят запознати

През следващата година фамилията Volkswagen Golf ще бъде обновена и в същото време ще попълни редиците си с лимитираната серия на GTI Clubsport с 265 конски сили. Освен това през 2016 г. се очаква серийната версия на хечбека R400 (дори и повече - 420, според някои източници). Но много по-интересно е , че инженерите работят усилено по Golf  MK8. Някои от подробностите на бъдещия модел разкрива списание Auto Express.

Auto Express твърди , че това е осмото поколение на Golf. Резки ръбове, тясна оптика и все по-познаваем имидж. Доколко прогнозата е вярна, ще разберем до две години.

Концептът загатва появата на следващия Golf, твърди Auto Express. Компанията може да го покаже през януари 2016 г. на изложението за потребителска електроника CES в Лас Вегас. Мястото за представянето е добре избрано, защото демонстрационният модел е натъпкан с електронни чипове. И при това той може да бъде електрически. Между другото, в новото поколение на e–Golf автономният пробег се увеличава с една четвърт, или около 240 км. Осмият Golf ще бъде на разположение през 2017 г., смятат британците. При това  положение жизненият цикъл на "седмото" поколение е доста кратък ( появи се през 2012 г.).

Като съхрани същата основа, макар и модернизирана, и приблизително със същите габарити, следващият Golf ще бъде по-мощен, по-лек и по-икономичен от своя предшественик.

Следващият горещ хечбек Golf GTI ще се появи през 2019. Той ще бъде оборудван с двулитров четирицилиндров турбо двигател като актуалния, но ще увеличи мощността си от 220 на 260 конски сили. Версията Performance ще напомпа ощемускули от примерно 230 до около 300 к.с., а при GTI ще се появи и трето ниво на изпълнение - Clubsport, като постоянна версия, а не лимитирана. Мощността ще бъде 330 к.с.

GTI версията трябва да бъде по-лека от обичайния двулитров Golf. Сега компанията работи над един „сандвич”, състоящ се от полимерна база и много тънка ламарина, която я обхваща от двете й страни. Тези листове могат да бъдат използвани и в някои части на каросерията на GTI, те ще бъдат с 30% по-леки от традиционните. И, освен това, ще бъдат по-евтини от въглеродните влакна.

Ако GolfMK8 бъде оборудван със седемстепенна роботизирана трансмисия (в допълнение към механичната), докато в следните модели Golf GTI, GTD и R роботизираната предавателна кутия ще е десетстепенна. Версията GTD (в момента със 184 к.с.) може да получи дизелов 2,0 TDI битурбо с мощност 240 к.с., който е монтиран в Passat (двигателят е подходящ за Golf). Но при базовия R вариант мощността ще бъде 400 конски сили, като при сегашната специална версия. Разбира се, фамилията на Golf няма да остане без хибрид. Не е изключено хибридна задвижваща система и за хот хеча. При това положение не е чудно защо немците са работили толкова внимателно върху концепцията Golf GTE Sport с 400 конски сили.

Коментари
comments powered by Disqus