Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хед: ФИА трябва да действа по-смело

11.03.2008 11:03 2
2
2571830227
Туит
Хед: ФИА трябва да действа по-смело

Партньорът на Франк Уилямс Патрик Хед е категоричен, че Формула 1 има нужда от радикални промени.

Според Хед състезанията вече са достатъчно отегчителни и един от малкото възможни начини статуквото да се промени е обърнатият ред на стартиране – най-бързите потеглят последни, а най-бавните са в челото на решетката.

„Иска ми се подредбата на стартовата решетка да се прави въз основа на класирането, но в реверсивен порядък”, коментира 62-годишният англичанин пред BBC. „Еднакво е за всички. Сигурен съм, че въпреки измененията най-заслужилият отново ще спечели титлата.”

Хед, който повече от 30 години участва във Формула 1 и е един от най-уважаваните инженери в общността, признава, че тази идея вероятно „ще разстрои много от пуристите в спорта”. Но след като всички досегашни опити да се улесни изпреварването и засили зрелищността на състезанията пропаднаха, ръководният орган ФИА трябва да действа „по-смело”.

Един от механизмите, на който ФИА разчиташе преди време, бе забраната за презареждане между квалификациите и състезанието. Промяната целеше по-честа размяна на позициите с оглед на различните стратегии, които отборите имаха възможност да избират. Какво се случи в действителност? Водещите тимове разчитаха на идентични стратегии и изпреварванията се случваха не на пистата, а единствено в бокса. През 2009 година ФИА планира нови изменения – добавянето на бутон за временно увеличаване на мощността като съпътстващ компонент от системите за регенериране на енергията, промени в изискванията относно аеродинамиката и съответстващите им по-ниски нива на аеродинамично прилепяне, както и връщането на сликовете.

Хед обаче не е оптимист относно бъдещите промени. „Ако запазите схемата на свободните тренировки и квалификациите, след което подредите най-бързите пилоти в челото, а най-бавните отзад, защо трябва да има въобще изпреварвания. Да, ще бъде по-лесно да задминеш автомобила пред теб, но ако пилотът е в дъното, тъй като няма достатъчно умения или просто автомобилът му е с 3 десети по-бавен от тези на водещите отбори, каква е ползата от изпреварването?”

Коментари

stif
Правилно приятею, тогаеа ще гледаме на квалификациите как една обиколка ще се прави за десет петнадесет минути. Ха ха ха ха. :-D :-D :-D

ONC
Пълна идиотщина......тогава ще се окаже че Super Agury ще са най-бързи и те ще си останат пак на последна стартова решетка.....

comments powered by Disqus