Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хед: Трябва отново да се фокусираме върху сезон 2008

08.07.2008 17:07
Туит
Хед: Трябва отново да се фокусираме върху сезон 2008

Williams ще намали темпото по развитието на болида си за 2009 година, за да се опита да спаси сезон 2008.

Базираният в Гроув тим започна по прекрасен начин сезон 2008, след като в Австралия Нико Розберг се качи на подиума, а неговият съотборник Казуки Накаджима завърши в зоната на точките. Постепенно темпото на отбора спадна, но на моменти, в зависимост от типа писта, резултатите отново бяха на лице. След слабото представяне във Франция и Великобритания обаче техническият директор Патрик Хед предполага, че е нужно екипът да пренасочи част от ресурсите, които влага в подготовката на новия автомобил, към настоящия FW30.

“Отделяме голямо внимание на 2009 година. От известно време работата ни по отношение на аеродинамиката е ориентирана към предстоящите промени. Наскоро прехвърлихме почти всички ресурси към новия сезон, но сега ще трябва отново да се насочим към 2008 година, тъй като представянето на отбора на пистата не е достатъчно добро.”

Според Хед проблемът на настоящия автомобил на Williams касае основно аеродинамиката.. „Най-голяма част от проблемите ни са в областта аеродинамиката, но не по отношение на чистата притискателна сила.”

Партньорът на сър Франк Уилямс признава, че е почти невъзможно тимът да се включи отново в битката за четвъртото място при конструкторите при положение, че не промени драстично програмата си. „Мисля, че предизвикателството е наистина голямо, тъй като трябва да оптимизираме автомобила, за да настигнем конкуренцията. Марк (Уебър) например се представя прекрасно. Сигурен съм обаче, че ако предоставим на Нико добър болид, неговите резултати няма да са по-лоши.”

„Никога не трябва да се предаваш на този свят. Само за миг всичко може да се обърне на 180 градуса и от дъното да изплуваш на повърхността. Никога не знаеш кога нещата се обърнат в твоя полза, и кога съответно – в твоя вреда. Не трябва да казваш, че няма как това да се случи. Със сигурност обаче обратът изисква много усилия.”

Коментари
comments powered by Disqus