Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Heffner Audi R8 Twin-Turbo: Луд за връзване

17.11.2009 10:37
Туит

Американският тунер Heffner Performance, специализиран в доработката на Dodge Viper, Ford GT и Lamborghini, публикува подробности около новата си програма, базирана на Audi R8.

Целта на Heffner Performance е да подготвят пакета така, че тяхната модификация да не се различава по нищо от заводския вариант. Дали ще го постигнат, предстои да разберем, когато публикуват първите фотографии на модела. Засега обаче компанията се задоволява само с представянето на някои технически и динамични характеристики.

В официалния пресрилийз не се споменава коя версия на R8 е паднала под ножа на Heffner Performance, но предполагаме, че става дума за 4,2-литровия V8, защото по данни на динометъра заводският модел генерира 353 к. с. при колелата (V8 разполага с 414 к. с. на маховика). След инсталирането на туинтурбо компресор, нови междинен охладител, всмукателни тръби и контролен блок максималната мощност на R8 при колелата достига 536 к. с., което е близо два пъти повече спрямо стандартната версия с изпускателна система Stasis и Revotech блок.

Данните от динометъра са получени при гориво с октаново число 93, налягане на компресора от 0,41 бара и горивна смес в съотношение 11,8 към 1. От Heffner Performance признават, че от съображение за сигурност предварението при тези настройки е било по-малко от реално постижимото и че работят също по програма за гориво с октаново число 100. Ако тя бъде реализирана, максималната мощност при колелата може да достигне 600 к. с.

От Heffner Performance обещават, че в близко бъдеще ще публикуват официалните технически характеристики и фотографии на Audi R8 Twin-Turbo. Представената галерия е на R8 V10.

 

Коментари
comments powered by Disqus