Договорът на холандската компания е до 2020 година
Логото нa Heineken няма да се появи върху автомобилите, но ще присъства навсякъде в падока, тъй като компанията става "официален бирен партньор" на ФОМ. Успоредно с това обаче холандците ще промотират кампанията If you drive never drink (Никога не шофирай, ако си пил).
В три от състезанията Heineken ще е основен партньор и ще се появи дори в името на съответните Гран при, а в още шест надпревари ще има масирано присъствие на пистата. Най-добрата новина за феновете на спорта обаче е, че холандската компания планира множество кампании за промотирането на спорта.
"Формула 1 е много повече от едно обикновено състезание", коментира Джанлука ди Тондо, един от ключовите ръководители на Heineken. "Това е глобално събитие. Формула 1 дава уникална възможност на Heineken да се свърже с настоящите и потенциалните клиенти в много важни развиващи се пазари. Три са ключовите области на това партньорство - възможности за силно търговско позициониране, разширяване на обхвата на нашата платформа за умерено консумиране и обмяна на уменията на нашите служители с тези във Формула 1."
Дейвид Култард и сър Джаки Стюарт ще са посланици на Heineken, която ще започне своята кампания още този уикенд в Канада.