Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hennessey Venom 1000: Турбо-Viper

08.02.2007 21:02
Туит

Серийният Dodge Viper с положителност има достатъчен запас от мощ, но от американския тунинг-майстор Hennessey имат по-различно мнение по въпроса. Малката фирма е монтирала на десетцилиндровия двигател два турбокомпресора, постигайки максимална мощност от 1000 конски сили...

По този начин създаденият на базата на серийния SRT-10 Venom 1000 Twin Turbo се нарежда в списъка на най-бързите спортни автомобили. От изключителния суперспорстист ще бъдат произведени 24 купета и 24 кабриолета. Началната цена от 225 000 щатски долара изглежда крайно атрактивна за автомобил с подобна мощност.

Увеличаването на мощността е постигнато чрез добавянето на два турбокомпресора с междинен охладител на сгъстания въздух, променен е и софтуера за управление на двигателя. От производителя обещават, че 8,6-литровият V10-двигател разполага с максимален въртящ момент 1492 Нм при 3800 об./мин, максималната скорост е 410 км/ч, а ускорението от място до 100 км/ч отнема около три секунди. Подобни параметри изглеждат с една идея по-реалистични от възможното, но по-нататъшни независими измервания биха показали как стоят нещата в действителност.

За да бъде обуздана чудовищната мощ, от тунинг-фирмата са инсталирали регулируем тракшън-контрол, блокиращ се заден диференциал и спортно окачване с възможност за настройка, колелата на задния мост са с размери 13x20 цола и са обути с гуми с мерки  335/30. На предния мост колелата са 10x19 цола, а гумите съответно 275/30.

Преработена е и спирачната система, която е подсилена с компоненти на ремонираната фирма Brembo. Могъща изглежда и оптиката на уникалния автомобил – нови са предната и задната броня (в последната е интегриран допълнителен дифузьор), а за необходимия натиск на задницата при високо темпо се грижи смазващ с размерите си спойлер.

Интериорът е облагороден със състезателни седалки, тапицирани с фина кожа, петточкови предпазни колани, специални подови постелки и DVD-навигационна система. При закупуване на автомобила клиентът получава двегодишна пълна гаранция и специален обучителен курс на състезателна писта с професионални инструктори..

Коментари
comments powered by Disqus