Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hennessey Venom GT: Шаси номер 3

24.03.2011 10:22
Туит

В средата на миналата година Hennessey връчи ключовете на първия суперавтомобил Venom GT. Оттогава досега американската компания не ни е информирала особено активно за развитието на проекта, но от последните фотографии става ясно, че вече е готово и шаси номер 3.

Единственото, което знаем за него, е че лаковото покритие е червено и че част от снимките са направени близо до пистата „Силвърстоун“ във Великобритания, където Venom GT се сглобява. Кой обаче е поредният щастливец, станал собственик на уникалното возило, едва ли ще разберем.

Базираният на Lotus Elise автомобил, който тежи 1147 кг, разполага с 6,2-литров V8, генериращ изумителните 895 кВт (1217 к.с.) и 1527 Нм. LS двигателят на GM е комбиниран с шестепенната скоростна кутия на Ricardo, заимствана от Ford GT, благодарение на която класическият спринт от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 2,4 секунди при максимална скорост 440 км/ч.

Спирачната система е на Brembo с шестбутални апарати и 15-цолови карбон-керамични дискове за четирите колела. Койловърите са на KW, а гумите за 20-цоловите колела – на Michelin с размери 235/30/20 за предната ос и 335/30/20 за задната. Коефициентът на челно съпротивление на карбоновата каросерия на Venom GT е 0.36, но когато активното  задно крило е вдигнато, нараства на 0,43 с цел по-добро поведение в бързите завои.

Горепосочените данни се отнасят за върховата версия на Venom GT, но суперавтомобилът ще се произвежда и в други две вариации. При т. нар. второ ниво туинтурбо моторът на GM разполага с 1044 к.с. и 1316 Нм, но динамичните показатели на този Venom GT са не по-малко изумителни – ускорението от 0 до 100 км/ч например се изпълнява за по малко от 3 секунди, от 0 до 200 за 7, а от 0 до 300 за 14,9.

Базовата версия на Venom GT използва LS9 двигателя на Corvette ZR1 с механичен компресор, който достига максимална мощност от 735 к.с. и въртящ момент от 1003 Нм. На този етап обаче информацията за нея е оскъдна. Същото се отнася и за цената на суперавтомобила.

От Venom GT ще се произвеждат по максимум десет автомобила годишно, като в зависимост от желанието на клиента моделът ще бъде с десен или ляв волан. Към пакета е включен и еднодневен обучителен курс.

Коментари
comments powered by Disqus