Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден четвърти

07.12.2007 20:12
Туит

Тестовата програма на отборите във Формула 1 за 2007 година приключи. Девет от общо единайсетте тима останаха на „Херес” за финалния четвърти ден от колективната проверка. Пилотът на Toro Rosso Ferrari Себастиан Фетел спря хронометрите на 1:18.213 минути днес, което е и най-добрият резултат за цялата програма.

Фетел завъртя 100 обиколки на дългата 4428 метра писта и изпревари с две десети втория Роберт Кубица с BMW Sauber. И двамата използваха за най-бързите си обиколки сликове.

Нико Розберг завърши тестовата програма на „Херес” с трето време (също със сликове). На малко повече от три десети зад него завърши Михаел Шумахер, който не отрече възможността и през 2008 да застане в кокпита, за да подпомогне Ferrari в развойната дейност върху новия болид.

Казуки Накаджима вкара и втория автомобил на Williams в челната петица. Шести остана новият пилот на Toyota Тимо Глок. Неговият съотборник Ярно Трули завърши деня с девето време.

„Опитахме се да проучим много неща днес. Бях изключително зает”, коментира италианецът. „Изпробвах новите сликове. Сцеплението е много по-добро, логично и увереността ми се подобри. Тествахме и настройките на автомобила, които ще използваме през 2009 година, когато нивата на аеродинамично притискане ще бъдат близо с 30 процента по-ниски. Естествено ситуацията се промени коренно, колата е много по-нестабилна. Не мога да кажа обаче, че сме наясно с всички резултати, тъй като пробвахме много нови неща през целия ден. Събрахме купища данни, които ще анализираме през паузата. Постарахме се да навъртим максимален брой километри, за да получим достатъчно информация за поведението на автомобила с новата задна част и стандартизираната за сезон 2008 електроника.”

Фелипе Маса завърши деня със седми резултат. Разликата между него и осмия Себастиен Бурде с Toro Rosso Ferrari е само 33 хилядни. Дейвид Култард също намери място в челната десетка.

Антъни Дейвидсън кара за Honda през последния ден от тестовата програма на „Херес”. Неговата най-бърза обиколка изведе японския тим на единайсета позиция. Съотборникът му в екипа на Super Aguri Такума Сато остана на две десети зад него.

Марко Асмер отново пое тестовите задължения за екипа на BMW Sauber. Естонецът, който се цели в освободеното от Глок място на трети пилот, завърши тринайсети. В дъното останаха двамата тестови състезатели на Force India Гиедо ван дер Гарде и Ролдан Родригес.

Отборите на McLaren и Renault, които днес попаднаха в центъра на вниманието заради разискванията на ФИА по обвиненията за шпионаж, приключиха тестовите си програми още вчера.

Коментари
comments powered by Disqus