Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден четвърти

13.02.2010 17:00 1
1
2571868649
Туит

Люис Хамилтън сложи точка на втората група колективни тестове от предсезонната подготовка на отборите във Формула 1. Пилотът на McLaren спря хронометрите на 1:19.583 минути в самия край на сесията, което е и най-доброто постижение на „Херес” тази седмица.

Днес времето бе значително по-благоприятно от предходните два дни, особено следобед, когато пистата бе напълно суха. Това позволи както на Хамилтън, така и на всички останали пилоти да следват стриктно програмите си. Британецът въртеше дълги серии обиколки през почти целия ден, но в края на сесията направи няколко квалификационни тура с малко гориво, излезе начело с време 1:19.952, а после го подобри на два пъти, за да завърши с 1:19.583 – най-силния резултат тази седмица на „Херес”.

Адриан Сутил (Force India) оглавяваше неофициалното класиране за най-бърза обиколка преди Хамилтън да окупира първото място, но в крайна сметка завърши втори, на шест десети зад бившия световен шампион. Германецът обаче не скри очарованието си от поведението на VJM03. “Всичко вървеше по план през зимата, резултатите, които получавахме (от симулациите), бяха много добри и се радвам, че не се различават от тези на пистата, защото много често това не се случва”, коментира Сутил в края на деня. „Още сме в самото начало, но никога не съм имал толкова добро предчувствие преди началото на сезона. Ето защо нямам търпение да започнем да се състезаваме.”

Рубенс Барикело (Williams) завърши на трета позиция. В предишните три дни британският тим работеше главно върху новия двигател на Cosworth, но днес Барикело имаше възможност да направи и няколко къси серии, съответно и да се качи по-нагоре в класирането. Бразилецът записа най-добрия си резултат на четвъртата обиколка в стинт от 11, като времето му е със седем десети по-слабо от това на Хамилтън.

Четвъртият Роберт Кубица (Renault) остана само на 17 хилядни зад Барикело, а челната петица допълни Михаел Шумахер (Mercedes GP). Германецът завъртя 83 обиколки, въпреки че в средата на следобедната сесия предизвика появата на червения флаг. Оказа се, че причината за това не е технически проблем с MGP W01, а празният му резервоар, който е следствие от проверките за разхода на гориво.

Шести завърши Себастиан Фетел (Red Bull), а Фелипе Маса (Ferrari) остана на седма позиция. Бразилецът натрупа цели 160 обиколки (дистанция, по-голяма от две Ган при), като по подобие на своя бивш съотборник в екипа на Ferrari също спря на пистата следобед заради празен резервоар.

Днес екипът на Петер Заубер заложи на дълги серии обиколки, което и причината да видим Педро де ла Роса на непривичното за отбора от началото на предсезонната подготовка  осмо място. Зад испанеца, но на повече от три секунди спрямо лидера Хамилтън, завърши Лукас ди Граси (Virgin). Това обаче е сериозно постижение за британския тим, тъй като едва днес Virgin Racing имаше възможност да направи първия си пълноценен тест. Проблемите с монтажа на предното крило най-накрая бяха отстранени и ди Граси завъртя цели 63 обиколки. В дъното остана най-бързият пилот от вчера Хайме Алгерсуари (Toro Rosso).

Третата група тестове от предсезонната подготовка във Формула 1 отново ще бъде на „Херес” и стартира на 17 февруари.

Коментари

Force
Ден четвърти! :)

comments powered by Disqus