Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: ден първи

06.02.2007 23:02
Туит

След тестовете на “Рикардо Тормо” във Валенсия предсезонната подготовка на отборите във Формула 1 продължи с колективната проверка на пистата “Херес”. И днес McLaren бе на върха, но този път благодарение на тестовия пилот Педро де ла Роса. За разлика от преди обаче “Сребърните стрели” имаха сериозна компания в челото. Разликата между шестимата състезатели, които оглавиха класирането днес, бе само три десети.

Педро де ла Роса стана третият пилот на McLaren Mercedes, който постигна най-бърза обиколка по време на официалните колективни тестове във Формула 1 през 2007 година. Испанецът завъртя впечатляващите 108 обиколки и оглави неофициалното класиране с резултат 1:20.001. Люис Хамилтън, който бе зад волана на втория MP4-22, също записа сериозен километраж (111 обиколки) и финишира на престижната четвърта позиция с време 1:20.233.

В петък Williams представи FW29. Само четири дена по-късно Алекс Вурц ознаменува по достоен начин дебюта на новия болид на пистата в “Херес”. Въпреки че по време на следобедната сесия излетя от пистата, австриецът записа второ най-добро време и потвърди оптимистичните очаквания на сър Франк Уилямс. Неговият съотборник Нико Розберг не бе дотам шампионски настроен. Той завъртя 62 обиколки, но изостана с повече от половин секунда спрямо водача Педро де ла Роса, което му осигури единствено място в десетката.

Представянето на BMW отново постави под въпрос надеждността на F1.07. Роберт Кубица финишира трети, докато Себастиан Фетел – единайсети, но и двамата изгубиха ценно време заради проблеми с хидравликата. Въпреки неудачите пилотите на BMW постигнаха ценни резултати относно аеродинамиката на новия болид.

Ferrari също не се представи спрямо първоначалните предвиждания. Неудачите около “Скудерията” започнаха още преди старта на колективните тестове, тъй като Маса имаше здравословни проблеми. Въпреки това обаче отборът излезе с двата нови F2007, като на мястото на бразилеца се появи Лука Бадоер. И двамата пилоти се фокусираха върху разработката на колата. Кими завърши на пета позиция, след като навъртя 85 обиколки, докато Бадоер се задоволи с недотам престижното десето място.

Ралф Шумахер, който бе най-бърз в предпоследния ден от тестовата програма във Валенсия, днес записа шесто време, докато неговият съотборник Франк Монтани завърши осми. И двамата пилоти се представиха на ниво, но не успяха да се опазят от неприятностите. Ралф трябваше да остане в бокса, докато техническият екип на Toyota подменяше окачването на неговия TF107, докато Франк  бе принуден да прекъсне преждевременно подготовката заради проблеми със скоростната кутия.

Екипът на Renault и днес заложи на проверката за издръжливост. Двамата тестови пилоти на отбора Нелсиньо Пикет и Рикардо Зонта финишираха съответно тринайсети и четиринайсети, но осигуриха сериозно количество данни за техническия екип.

Дженсън Бътън и състезателите на Red Bull Racing Дейвид Култард и Марк Уебър продължиха със слабото си представяне по време на предсезонната подготовка. Британецът все пак направи крачка напред и изведе Honda до седмата позиция, докато неговите конкуренти финишираха съответно дванайсети и петнайсети. Най-слабото постижение бе дело на тестовия пилот на Honda Кристиан Клайн, който бе с близо две секунди по бавен от де ла Роса.

Херес - 6 февруари 2007

1. П. де ла Роса - McLaren MP4-22 - 1:20.001 - 108 об.
2. А. Вурц - Williams Toyota FW29 - 1:20.036 - 72
3. Р. Кубица - BMW Sauber F1.07 - 1:20.159 - 46
4. Л. Хамилтън - Mercedes MP4-22 - 1:20.233 - 111
5. К. Райконен - Ferrari F2007 - 1:20.245 - 86
6. Р. Шумахер - Toyota TF107 - 1:20.254 - 55
7. Дж. Бътън - Honda RA107 - 1:20.371  - 99
8. Ф. Монтани - Toyota TF107 - 1:20.409 - 46
9. Н. Розберг - Williams Toyota FW29 - 1:20.525 - 62
10. Л. Бадоер - Ferrari F2007 - 1:20.666 - 62
11. С. Фетел - BMW Sauber F1.07 - 1:20.715 - 51
12. Д. Култард - Red Bull Renault RB3 - 1:21.021 - 48
13. Н. Пикет - Renault R27 - 1:21.264 - 117
14. Р. Зонта - Renault R27 - 1:21.392 - 67
15. М. Уебър - Red Bull Renault RB3 - 1:21.858 - 27
16. К. Клайн - Honda RA107 - 1:22.083 - 35

Коментари
comments powered by Disqus