Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден първи

18.09.2007 19:09
Туит

Тимо Глок постави началото на последните официални тестове за сезона на пистата “Херес” в Испания. Пилотът на BMW Sauber завъртя 71 обиколки във вторник и записа личен резултат 1:20.606 минути.

Изненадващо втори завърши Витантонио Лиуци с Toro Rosso. Младата надежда на братския Red Bull Себастиен Буеми окупира третата позиция, но проблем в скоростната кутия на RB3 преждевременно сложи точка на тренировъчната му програма.

Франк Монтани, който тества новите компоненти по болида на Toyota, завърши с четвърто време. Педро де ла Роса остана на пета позиция, изоставайки с цяла секунда от лидера Глок.

Renault предостави на Нелсиньо Пикет младши възможността да участва и в трите дни от подготовката на отбора. Бразилецът завърши шести, въпреки че тренировката му бе прекъсната следобед заради механичен проблем.

Рубенс Барикело остана на седма позиция. Болидът на Honda се появи с новите аеродинамични компоненти, които са част от развитието на концепцията RA108. Ревизираният автомобил се отличава с нови барджборд елементи, както и предно крило със специфичния мостов компонент, който McLaren интегрира в своя болид в началото на май.

Казуки Накаджима навъртя сериозен километраж за спецификацията на FW29 на Williams, която ще претендира отново за място сред първите шест на “Фуджи” след малко повече от седмица.

Лука Бадоер закова Ferrari в дъното на таблицата. Италианецът изпробва новата стандартизирана електроника, която ще бъде задължителна през сезон 2008. Единственият червен флаг бе негово дело, след като в 15:40 болидът на Скудерията изхвърча от пистата.

Super Aguri последва примера на Spyker и не участва в тестовата програма на “Херес”.

Херес – 18 септември

1. Т. Глок BMW-Sauber 1:20.606 71 об.
2. В. Лиуци Toro Rosso-Ferrari + 0.674 90 об.
3. С. Буеми Red Bull-Renault + 0.703 59 об.
4. Ф. Монтани Toyota + 0.949 72 об.
5. П. де ла Роса McLaren-Mercedes + 1.045 46 об.
6. Н. Пикет Renault + 1.403 63 об.
7. Р. Барикело Honda + 1.414 79 об.
8. К. Накаджима Williams-Toyota + 2.571 87 об.
9. Л. Бадоер Ferrari + 2.826 36 об.

Коментари
comments powered by Disqus