Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден първи

04.12.2007 20:12
Туит

Ник Хайдфелд и Дженсън Бътън демонстрираха каква промяна може да предизвика връщането на сликовете във Формула 1. Двамата оглавиха класирането в първия ден на тестовете на испанската „Херес“.

Бътън бе първият пилот, който изпробва сликовете на Bridgestone. Още в началото на деня болидът на Honda се появи на пистата с гуми, върху които не се открояваха типичните за последните години канали, и оглави неофициалното класиране на „Херес“. Малко по-късно пилотът на BMW Sauber Ник Хайдфелд подобри постижението на Бътън. Въпреки предположенията, че сликовете ще окажат драстично влияние върху времената (около две секунди), разликата между Бързия Ник и третия Педро де ла Роса, който тества за McLaren с класическите гуми с канали, не надхвърли шест десети. Гари Пафет, който също изпълнява функциите на тестови пилот в екипа на McLaren, остана седми.

Райконен седна в кокпита за първи път след старта за Голямата награда на Бразилия, когато спечели първата си шампионска титла. Кими изведе Ferrari на четвърта позиция, изпреварвайки един от претендентите за титулярно място в екипа на Renault - Нелсиньо Пикет младши. Себастиен Бурде, който ще дебютира догодина във Формула 1 с екипа на Toro Rosso, остана шести. В челната десетка попаднаха още Марк Уебър (Red Bull), Марк Жене (Ferrari) и Майк Конуей. 24-годишният британец, който е част от програмата на Honda за развитие на млади таланти, отново кара за Super Aguri, което вероятно ще провокира нови критики към екипа на Ник Фрай. Днес основната тема, свързана с тима на Honda, обаче бе появата на Рос Браун в падока на японския тим.

Тестпилотът на Super Aguri Джеймс Роситър стана третият състезател, изпробвал сликовете на Bridgestone. Въпреки това британецът завърши на дванайсета позиция. На по-малко от десета зад него остана Тимо Глок, който дебютира с екипа на Toyota.

Сериозен интерес днес предизвика и появата на Джанкарло Фисикела. Опитният италианец застана в кокпита на Spyker F8-VII-В, с който Force India ще стартира програмата си във Формула 1 през 2008 година. Началото на тестовата програма за Фисикела бе повече от разочароващо. Той се завъртя още на старта на сесията, но тъй като колата не пострада, в края на деня името му фигурираше срещу четиринайсетата позиция.

Нико Хюлкенберг дебютира във Формула 1 с екипа на Williams. Младият германец, който е един от потенциалните кандидати за освободеното от Казуки Накаджима място на трети и тестови пилот в тима на сър Франк Уилямс, показа отличен потенциал и завърши петнайсети.

В BMW Sauber също имат нужда от резерва на титулярните състезатели. Днес за базирания в Хинвил тим тестваха кандидатите Марко Асмер и Хавиер Вийа. Естонецът остана осемнайсети, но бе близо със секунда и половина по-бърз от испанския си колега.

Коментари
comments powered by Disqus