Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден първи

16.09.2008 19:33
Туит
Херес: Ден първи

Три от десетте тима на стартовата решетка тестваха днес в Херес, където започна последната подготвителна сесия в рамките на редовния сезон.

Само BMW Sauber, Willimas и Honda излязоха на преасфалтираната писта днес, като се очаква утре към тях да се присъединят други пет отбора. Ferrari ще се подготвя самостоятелно на „Муджело”, докато Force India не планира тестове.

Тестовият пилот на BMW Sauber Марко Асмер завъртя 79 обиколки, като най-бързата от тях за време 1:21.581 минути, което бе и най-доброто постижение за деня.

Испанецът Дани Клос седна за първи път зад волана на автомобил от Формула 1. 19-годишният пилот, който се състезава във Формула 3 евросериите, отговаряше за програмата на Williams. Клос завъртя 75 тура, в които инженерите на британския тим направиха първите си наблюдения върху KERS системата на отбора.

Британецът Майк Конуей завърши деня само с 20 обиколки за Honda заради проблем в електрониката и остана на две секунди зад лидера Асмер. Програмата на японския тим също бе насочена към системата за регенериране на кинетична енергия.

И тримата пилоти участваха в подготовката на отборите си днес благодарение на точка 22.1 от спортния правилник на Формула 1, който позволява на млади състезатели без опит да тестват за своите тимове, като натрупаният километраж не се включва към лимита от 30 000 км на сезон.

Коментари
comments powered by Disqus