Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден първи

01.03.2009 19:13
Туит

Себастиан Фетел бе най-бърз в първия ден от колективните тестове на „Херес”.

Пилотът на Red Bull завърши деня с впечатляващ аванс от 1,3 секунди спрямо втория Фелипе Маса (Ferrari), въпреки че прекара известно време в гаража заради повреда в двигателя на Renault. Маса също имаше проблеми, но заради грешка в началото на следобедната сесия, когато изхвърча от пистата.

Тестовият пилот на Toyota Камуи Кобаяши отговаряше за подготовката на TF109. Японецът завъртя 79 обиколки и завърши трети. „Днес имах възможност да пробвам за първи път новия TF109 на сухо”, коментира Кобаяши в края на деня. „Автомобилът се държеше отлично още по време на първата серия и веднага започнахме да работим по аеродинамиката. Мисля, че сме крачка напред спрямо миналата година.”

В 2:30 местно време над „Херес” започна да вали, но дъждът спря сравнително бързо и отборите имаха възможност да подновят работата по новите си автомобили. „Трябваше да прекратим временно следобедната сесия, но в крайна сметка изпълнихме първоначално планираната програма”, допълва Кобаяши. „Всичко беше наред, направихме наистина добър тест.”

Нико Розберг изведе Williams на четвърта позиция, Роберт Кубица (BMW Sauber) завърши пети, а Джанкарло Фисикела с новия автомобил на Force India – шести. Кубица започна деня, тествайки гумите, които Bridgestone планира да използва през 2010 година. Проблем в двигателя на F1.09 обаче принуди поляка да прекрати програмата си, докато механиците на BMW сменяха 2,4-литровия V8. Едва в началото на следобедната сесия Кубица се фокусира върху подготовката за новия сезон, но заради дъжда неговият екип избра да работи единствено върху стартовите процедури.

Педро де ла Роса (McLaren) завърши седми, а Нелсиньо Пикет и Renault отново останаха в дъното на колоната, на близо 3 секунди зад лидера Фетел.

Тестовете на „Херес” продължават до 4 март.

Коментари
comments powered by Disqus