Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден първи

10.02.2010 17:07
Туит

Нико Розберг (Mercedes GP) бе най-бърз на испанската писта „Херес“ днес, която е домакин на втория колективен тест на отборите във Формула 1. Програмата на германеца бе прекъсната малко преди края на сесията заради технически проблем.

На една десета зад Розберг остана Себастиен Буеми (Toro Rosso). Резултатите от днешната тренировка обаче не подлежат на никакъв анализ, тъй като през по-голяма част от деня валя и най-добрите времена бяха постигнати в първия час от сутрешната сесия при сравнително суха писта.

Това е една от причините Марк Уебър (Red Bull), който завъртя 47 обиколки с новия RB06, да завърши на предпоследно място, тъй като в началото на теста той трябваше да изпълни задължителната за всеки нов автомобил програма за проверка на базисните системи и настройки. Малко преди края на сутрешната сесия пък изтичане на масло го остави извън строя, като механиците на Red Bull ремонтираха автомобила едва четвърт час преди финала на следобедната.

Force India също тества за първи път автомобила си в реални условия. Витантонио Лиуци бе отговорен за подготовката на VJM03, но подобно на Уебър и той изтърва първата част от теста и завърши на седмо място. „На сухо балансът е добър“, коментира италианецът след края на деня. „Дъждът следобед обаче прави преценката ми по-трудна.“

Williams нямаше проблемите на Red Bull и Force India и продължи по план програмата си, като Нико Хюлкенберг завъртя цели 118 обиколки. Шампионът в GP2 сериите завърши трети, но бе един от най-бързите пилоти на мокро. Хюлкенберг спря хронометрите на 1:25.950 преди дъждът да се засили в края на деня, а най-добрият му резултат на сухо бе 1:22.243.

Фернандо Алонсо, който за втори път седна зад волана на Ferrari F10, остана на четвърта позиция. Двукратният световен шампион записа най-доброто си време малко след началото на сесия, но бързо се прибра в гаража, тъй като от Скудерията очакваха пистата да изсъхне напълно. По време на следобедната сесия Алонсо все пак направи няколко дълги серии и завърши деня с 88 обиколки.

Петият Камуи Кобаяши (Sauber) също тества с ограничена програма заради лошото време, но далеч по-голям интерес предизвика днес шестият Дженсън Бътън (McLaren). Автомобилът на британеца бе оборудван с твърде странни сензори, фиксирани зад предната ос, като от McLaren обясниха, че функцията им е да следят въздушния поток и да събират данни за следващи компютърни симулации.

Седмият Витали Петров завъртя само 23 обиколки при втората си поява с екипа на Renault, тъй като неговият тим предпочете да не работи на мокро. Подобна бе ситуацията и с Тимо Глок (Virgin), на когото се падна честа да отговаря за първия официален тест на VR-01. Проблемите за него започнаха още от сутринта, тъй като новите части за автомобила бяха пристигнали едва във вторник вечер и екипът на Virgin не беше готов с подготовката му. Глок излезе на пистата едва следобед и направи само две инсталационни обиколки, след което кратка серия от три за време. Най-добрият му резултат обаче логично бе далеч от този на лидера Розберг – разликата между двамата надхвърли 17 секунди.

Тестовете на „Херес“ продължават до събота включително.

Коментари
comments powered by Disqus