Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден пети

19.03.2009 23:01
Туит

Казуки Накаджима (Williams) сложи точка на тестовете в Херес с най-добър резултат за седмицата.

Най-бързата обиколка на Казуки - 1:17.494 минути, бе близо с четири десети по-добра от тази на Дженсън Бътън, с която британецът оглави класирането във вторник. Този резултат допълнително засили интригата преди старта в Мелбърн, където по всяка вероятност в челото на стартовата решетка ще бъдат Brawn GP, BMW, Toyota, Ferrari и евентуално Williams.

Екипът на McLaren, който също остана на „Херес” до четвъртък, завърши програмата по развитието на MP4-24 с резултат под 1:18 минути, но Хейки Ковалайнен финишира на пет десети зад Накаджима. Финландецът трябваше да спре по-рано от предвиденото тестовете, след като в края на сесията технически проблем го принуди да се прибере в бокса.

Това е последният официален тест във Формула 1 за 2009 година, тъй като със старта на сезона влиза забраната за подготовка на писта извън петъчните свободни тренировки.

Коментари
comments powered by Disqus