Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден трети

26.07.2007 19:07
Туит

Пилотът на Williams Алекс Вурц сложи точка на тридневните тестове на „Спа“. 33-годишният австриец спря хронометрите на 1:19.962 днес и изпревари с половин десета Роберт Кубица, извел BMW на втора позиция.

Вурц бе единственият пилот днес, преодолял границата от 80 секунди, но това не бе достатъчно, за да подобри постижението на Хамилтън от вчера. Условията на трасето бяха идентични – високи температури на въздуха (около 30 градуса) и на пистата (над 50 градуса).

Тест-пилотът на McLaren Педро де ла Роса, който замени Люис зад волана на MP4-22, остана трети. Испанецът изпробва някои нови компоненти по аеродинамиката на болида, като покри най-голяма дистанция за деня от всички пилоти – 111 обиколки.

Екипът на Honda също се концентрира върху корекции по аеродинамиката. Барикело бе доволен от направените промени, което му позволи да се измъкне от дъното на таблицата и да маркира престижния четвърти резултат.

Себастиен Буеми отново застана зад волана на RB3. 18-годишният швейцарец замени Марк Уебър и се отблагодари на своите ръководители с 68 обиколки и резултат само с четири десети по-слаб от този на лидера.

Ярно Трули завърши шести. Изтичане на масло ограничи сутрешната сесия на италианеца. „Беше изключително горещо. Когато асфлатът се нагрее до такава степен, е изключително трудно да поддържаш постоянно темпо", заяви Трули. "Въпреки това денят бе позитивен, изпробвахме някои компоненти, за да сме добре подготвени за старта в Унгария, където се очаква да е наистина горещо или поне толкова топло, колкото сега.“

Последният ден от тестовете на „Спа“ премина безпроблемно за голяма част от отборите. Червеният флаг не се появи нито веднъж на пистата. Хейки Ковалайнен обаче едва ли е доволен от резултатите си и поведението на болида. Проблем в скоростната кутия и непредвидена смяна на двигателя попречиха на успешната му работа и той изпревари единствено последния Такума Сато.

Успоредно на „Муджело“ отново тестваха Ferrari и Toro Rosso. Ръководството на двата отбора обаче едва ли е отделило сериозно внимание на проверката. В Париж днес ФИА постанови решението си за шпионския скандал, което вбеси шефовете на Скудерията. Не по-спокойна е ситауцията и за Франц Тост и Герхард Бергер, които продължават да търсят изход от пилотската криза в екипа на италианската версия на „Червения бик“.

С финала на днешния ден влиза и лятната забрана за тестове във Формула 1.

Херес – 26 юли

1. А. Вурц Williams-Toyota 1:19.962 86 об
2. Р. Кубица BMW-Sauber 1:20.004 92 об
3. П. де ла Роса McLaren-Mercedes 1:20.220 111 об
4. Р. Барикело Honda 1:20.250 85 об
5. С. Буеми Red Bull-Renault 1:20.318 68 об
6. Р. Шумахер Toyota 1:20.377 70 об
7. Х. Ковалайнен Renault 1:20.828 65 об
8. Т. Сато Super Aguri-Honda 1:21.186 108 об

Коментари
comments powered by Disqus