Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден трети

16.01.2008 20:01 3
3
2571826737
Туит

Тимо Глок оглави класирането в третия финален ден от тестовете на „Херес“. 25-годишният германец, който замени Ралф Шумахер в екипа на Toyota, спря хронометрите на 1:19.799 минути.

Toyota направи впечатляваща заявка във финалния ден от тестовете на „Херес“ с новия TF108. Тимо Глок завъртя 96 обиколки и въпреки че по време на следобедната сесия изхвърча от пистата, изпревари с три десети втория Люис Хамилтън. Британецът постигна добър резултат, но на два пъти стана причина за появата на червения флаг. Проблемите на Люис, както и на много негови колеги, бяха причинени от падналия през нощта дъжд и хлъзгавата писта, която изсъхна напълно едва в края на деня.

Фернандо Алонсо отново провокира множество въпроси около представянето на бившите пилоти на Renault Джанкарло Фисикела и Хейки Ковалайнен през миналия сезон. Вчера испанецът постигна най-добро време, а днес остана с трети резултат, въпреки че кара R27 - болидът, с който отборът се състезава през 2007 година. Впечатляващо темпо демонстрира и четирикратният шампион в Champ Car сериите Себастиен Бурде. Дебютантът изведе Toro Rosso на четвърта позиция, като по време на следобедната сесия за кратко оглави неофициалното класиране.

Пети остана пилотът на Ferrari Фелипе Маса, който изпревари Хейки Ковалайнен с втория болид на McLaren и тестовия пилот на Toyota Камуи Кобаяши. Кими Райконен завърши осми, но по време на обедната почивка заяви, че е доволен от прогреса на F2008. „Спрямо миналата година напредваме при развитието на зоните, върху които имаше нужда да работим. Нов сезон, но сме в аналогичната ситуация както миналия. Надявам се, че с наближаването на първия старт отново ще излезем начело“, коментира световният шампион.

Дейвид Култард завъртя 54 обиколки зад волана на новия RB4. Основният акцент в презентацията на болида на Red Bull Racing беше надеждността, върху която целият екип на Кристиан Хорнър е работил активно през зимната пауза. Осем минути преди края на сесията обаче двигателят на Renault получи повреда. Култард завърши дванайсети, а Уебър, който караше старата версия RB3 – с една позиция по-напред.

Нико Хюлкенберг, който през тази година ще изпълнява функциите на трети и тестови пилот в екипа на Williams, завърши деня на фаталната тринайсета позиция. Не тринайсет, но цели три бяха червените флагове, които предизвика Нико днес. Най-нещастният пилот обаче бе Антъни Дейвидсън. Заради проблеми в логистиката Super Aguri така и не подготви болида си за финалния ден от тестовете и англичанинът бе принуден да наблюдава отстрани своите конкуренти.

Renault ще остане и утре на „Херес“, за да предостави на Алваро Паренте наградата, която 23-годишният португалец си спечели с първото място в световните сериите на Renault – тест във Формула 1.

Единствено Honda и BMW Sauber не присъстваха на първите колективни тестове за годината. Рос Браун и компания все още работят върху подготовката на новия РА108, а базираният в Хинвил тим се подготвя във Валенсия.

Коментари

ф1
рано е да се твърди още за титлата.Сезона не е започнал още.

Кими
така е тестовете са подвеждащи, но Кими пак ще е шампион ноември 2008 ;)

аутист
това са само тестове, а те често са подвеж дащи...

comments powered by Disqus