Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден трети

03.03.2009 18:03
Туит

Тимо Глок отново демонстрира отличната форма, в която се намира екипът на Toyota, и даде най-добро време в третия ден от тестовете на испанската писта „Херес”.

Германецът завъртя цели 142 обиколки, като в 132-ата спря хронометрите на 1:19.814 минути. Това бе и най-доброто постижение за деня.

„Наистина пълноценен ден”, коментира Глок. „Сутринта отново нямахме късмет с времето. Условията на пистата не бяха добри, което направи състезателната симулация по-тежка от очакваното. Хубавото беше, че имахме възможност да изпробвамe кога е най-подходящият момент за смяна на гумите. Като цяло темпото ни беше добро.”

Вчера Ferrari не участва в тестовете на „Херес” заради проливния дъжд, но днес Фелипе Маса поднови програмата по развитието на F60. Бразилецът пропусна част от сутрешната сесия, тъй като в началото й, когато пистата беше все още мокра, допусна грешка и се озова в чакъла. Следобедът обаче мина без проблеми за Фелипе и в края на деня той се изкачи на втора позиция. Всички обективи обаче бяха отправени не към него, а към питуола срещу бокса на Ferrari, където се появи Михаел Шумахер.

Третият ден от тестовете в „Херес” даде лъч надежда за екипа на Renault. Фернандо Алонсо пое от Нелсиньо Пикет ангажиментите по развитието на R29 и това моментално се отрази на резултатите. Испанецът завъртя цели 152 обиколки, най-бързата от които му отреди трето място. Още една причина за доброто представяне на френския тим вероятно е новото предно крило, което получи R29.

Хейки Ковалайнен (McLaren) прекара почти целия ден в дъното на таблицата, но по време на следобедната сесия неговият тим отново оборудва MP4-24 със задното крило на предшественика MP4-23. Кова вдигна темпото и се доближи на седем десети от лидера Глок, което му отреди четвърта позиция.

Само една десета раздели петия Адриан Сутил от Хейки. Пилотът на Force India тества за първи път новия VJM02 и демонстрира отлично темпо, но завъртя само 63 обиколки.

Марк Уебър продължава да се възстановява от контузията, която получи в края на миналата година, но натрупа солиден километраж зад волана на RB5 на Red Bull (98 обиколки). Австралиецът завърши с шесто време, само на 48 хилядни пред седмия Роберт Кубица. Технически проблем принуди екипа на BMW да прекрати за кратко следобедната сесия, но това не се отрази съществено върху програмата на Кубица.

Нико Розберг (Williams) остана в дъното на таблицата, на 1,6 секунди зад лидера Глок.

Коментари
comments powered by Disqus