Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден трети

12.02.2010 16:29
Туит

Хайме Алгерсуари (Toro Rosso) бе най-бърз в третия ден от тестовете на „Херес“. Лошото време отново затрудни отборите и техните пилоти.

19-годишният испанец записа най-бързата си обиколка (1:19.919) в първия час от сутрешната сесия, когато пистата все още беше суха, и остана начело до края на деня заради постепенно влошаващите се атмосферни условия. Част от отборите дори прекратиха преждевременно програмите си заради неблагоприятното време.

Педро де ла Роса изведе Sauber на втора позиция, въпреки че четвърт час след началото на сесията спря заради технически проблем. Малко по-късно обаче испанецът се върна на пистата и дори стана първият пилот с време под 1:21 минути.

Адриан Сутил се върна в кокпита на Foce India за първи път след шейкдауна на „Силвърстоун“ в началото на седмицата и даде трето време. Германецът завъртя 48 обиколки, като заради лошото време ограничи програмата си до къси серии за проверка на базисните системи и настройки на VJM03. Единственият по-сериозен проблем за него дойде в началото на следобедната сесия, когато спря заради повреда в електрониката и екипът на Force India изгуби близо 45 минути преди да го върне на пистата.

Фелипе Маса (Ferrari) спря хронометрите на 1:21.603 половин час след началото на сесията, което му отреди четвърто място в края на деня. Петият Себастиан Фетел пое ангажиментите от Марк Уебър по подготовката на Red Bull RB6 и завъртя 59 обиколки.

Витали Петров (Renault) завърши шести, на две секунди зад Алгерсуари, а Нико Розберг (Mercedes GP) – седми с изоставане от близо 3 секунди. Рубенс Барикело трябваше да се задоволи с осмото място, след като излетя от пистата по време на сутрешната сесия. Автомобилът на бразилеца не пострада при инцидента и Williams завършиха деня с най-много обиколки от всички отбори – 120.

Най-бавен от всички пилоти, тествали в първия час, бе деветият Люис Хамилтън (1:23.985). По всяка вероятност обаче пилотът на McLaren е карал с пълен резервоар, което в комбинация с лошото време прави предварителните прогнози за разпределението на силите във Формула 1 преди началото на сезона на практика невъзможно.

Virgin все пак бяха готови със своя автомобил днес, но едва за последните два часа. Това е и причината Лукас ди Граси да завърти само 8 обиколки за време, най-добрата от които със 17 секунди по-бавна от тази на Алгерсуари.

Тестовете на „Херес“ продължават и утре, когато Михаел Шумахер ще замени Розберг, а Роберт Кубица отново ще тества за Renault. Останалите осем тима ще използват същите пилоти като днес.

Коментари
comments powered by Disqus