Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херес: Ден втори

23.07.2008 19:34
Туит

Пилотът на Scuderia Toro Rosso Себастиан Фетел бе най-бърз и във втория ден от тестовете на „Херес”.

21-годишният германец, който оглави класациите вчера, единствен слезе под границата от 79 секунди, за да завърши деня с време 1:18.843 минути. Фетел бе един от петимата пилоти, чиято програма включваше тестове на новите сликове Bridgestone, но за разлика от останалите свои колеги, не направи нито една обиколка с класическите гуми с канали.

Тестовият пилот на McLaren Педро де ла Роса остана на две десети зад Фетел. Сутрешната програма на испанеца бе насочена към подготовката за сезон 2009 – ревизирана аеродинамика и сликове, докато по време на втората сесия следобед де ла Роса работи върху настройките на MP4-23 за предстоящия старт в Унгария.

Кими Райконен (Ferrari), който замени Лука Бадоер зад волана на F2008, даде трето време, въпреки че не изпробва сликовете. Челната шестица допълниха Нико Розберг (Williams), Марк Уебър (Red Bull) и Алекс Вурц. Тестовият пилот на Honda предизвика единствения червен флаг на пистата днес заради повреда в двигателя.

Ярно Трули (Toyota) завъртя 81 обиколки, като най-бързата от тях му отреди едва седмо място. Програмата на италианеца бе насочена към подготовката за старта в Унгария, което е и причината за слабия му резултат.

„След вчерашните симулации за сезон 2009, днес отново започнахме работа по тазгодишния автомобил”, коментира Трули. „Фокусът ни беше Гран при Унгария. Сутринта се занимавахме главно с настройките, но по време на следобедната сесия беше прекалено ветровито и горещо, за да продължим. Преминахме към изследването на взаимовръзката между данните от аеродинамичния тунел и от пистата.”

„Тествахме част от новите аеродинамични компоненти за Унгария, като по-късно през седмицата ще получим още части. Натрупахме достатъчен километраж, имаме напредък. Днес основната ни цел не бяха времената, а оптимизацията на автомобила. Очаква ни оспорвана битка за четвъртото място в шампионата на конструкторите, това е и нашата цел.”

Сънародникът на Трули Витантонио Лиуци отговаряше за програмата на Force India, чийто екип днес се присъедини към останалите девет тима. Лиуци финишира осми, като зад него останаха Нелсиньо Пикет (Renault) и Кристиан Клийн (BMW Sauber).

Коментари
comments powered by Disqus