Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Херман Тилке обеща по-вълнуващи писти

07.09.2010 12:41 2
2
2571880191
Туит

За съжаление грандиозното трасе с подгряване за Гран при на Доброславци/Кремиковци няма да е сред тях, след като Богдан Николов отдавна "договори с Бърни Екълстоун и белгийски архитекти проект за евтина писта".

Бъдещите трасета в календара на Формула 1 ще бъдат много по-вълнуващи, за да представят по-интересни състезания и промотират по-добре спорта, обеща архитектът на пистите в световния шампионат Херман Тилке.

Германецът, който е проектирал най-новите съоръжения в шампионата, е получил зелена светлина от промотъра Бърни Екълстоун да бъде по-смел и „авантюристичен“ в създаването на новите трасета.

„С Екълстоун обсъждахме много неща и голяма част от добрите идеи дойдоха от него“, заяви в интервю за Autosport Тилке, който през седмицата представи последния си проект за Гран при на САЩ в Остин.

„Сега ще се приближим много повече до ръба спрямо направеното преди няколко години по отношение на изкачванията и спусканията и видовете завои“, обясни архитектът за интересната конфигурация на пистата.

Той претърпя много критики от феновете за своите творения в последните години, които не предлагат много добри условия за провеждането на атрактивни състезания. Германецът се оправда с различни ограничения като релефът на съответните терени и бюджетът на организаторите.

„Трудно е да обясниш това на хората. Сега например ФИА изисква големи зони за сигурност, които много се различават от тези на старите писти и пречат на гледката. Освен това повечето организатори искат на техните писти да има състезания и с мотори, които изискват още по-големи зони за сигурност“, обясни Тилке.

Той даде пример с някои завои, които при болидите във Формула 1 не изискват подобни мерки за безопасност, но за MotoGP са задължителни. „Тогава хората критикуват и казват „Тук е глупаво да има зона за сигурност“. Не можеш да угодиш на всички. Новата писта A1 винаги е била отлична за състезания от всякакъв вид. Но в началото, когато я построихме, всеки казваше „Какво направихте? Това е ужасна писта!“. Малко по-късно всички промениха мнението си и дори пилотите я харесаха“, допълни Тилке.

Коментари

Aнонимен
Евтина, евтина, колко да е евтина. Колкото няколко човека да станат милионери.

Aнонимен
Бледо копие на нашата писта, която ще има дупки, за да бъде по интересно. Ей са ще дойдат шейховете и сме им разказали игрътъ.

comments powered by Disqus