Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хейки Ковалайнен: Можем да победим Ferrari и BMW Sauber

18.06.2007 15:06
Туит

За първи път през сезон 2007 екипът на Renualt надделя над BMW-Sauber в битката за третото място при отборите. Ковалайнен бе безгрешен в надпреварата за Голямата награда на САЩ и завърши на пета позиция. За последните две състезания Хейки има актив от девет точки и вече е осми в класирането при пилотите.

Страхотно състезание! Как се чувстваш?

Прекрасно! Мисля, че това бе максимумът с оглед на безпроблемния уикенд за McLaren и Ferrari. Автомобилът бе достатъчно бърз, за да изпреваря Хайдфелд и на пистата. Радвам се, че успях да задържа Кими зад мен в първата серия от обиколки, имах също няколко впечатляващи единоборства с Ник. За щастие той не завърши състезанието и по този начин улесни моята задача. Целият екип свърши страхотна работа.

Да се върнем назад към битката ти с Кими Райконен. Какво си помисли, когато видя неговия болид в огледалата?

Чувствах, че аз контролирам ситуацията. Забелязах, че той разчита на твърдия комплект гуми и бях наясно, че ще представлява заплаха за мен едва в края на първия стинт, когато “медиум” опцията щеше да работи по-добре. Въпреки това не му дадох нито една възможност да ме изпревари. Кими не бе толкова бърз в завой номер единайсет и в частта от пистата, която е странично наклонена. Опазих се от грешки, поддържах и добро темпо. Може да съм му попречил да разгърне потенциала на F2007, но това е част от играта.

За първи път в своята кариера бе в челото на колоната. Как се чувстваше по време на тези пет обиколки?

Беше много по-различно от това, с което съм свикнал. Концентрирах се основно върху темпото и се стараех да спечеля време. Сигурно е по-приятно да пресечеш финалната линия като водач и в края на състезанието. Винаги атакувам, независимо от позицията, на която се намирам. Винаги давам максимума от себе си. Ако болидът се представя на ниво, натискам газта още по-силно. В момента, когато почувствам предната или задната част нестабилни обаче, намалявам темпото. Бе прекрасно да видя таблото с P1, но това не се отрази като цяло върху представянето ми.

Отново много силен уикенд. Какво очакваш от следващото състезание на “Мани-Кур”?

Изключително съм радостен от резултатите, които постигнах в последните два старта. На “Индианаполис” бях на ниво през целия уикенд. Предстоят ни тестове на “Силвърстоун”, където смятам, че ще подобрим допълнително представянето на автомобила. За Гран при на Франция ще разполагаме с нужната увереност. Вече сме близо до Ferrari и почти се изравнихме с BMW-Sauber. Разликата между отборите варира в зависимост от пистата, но съм убеден, че имаме шанс да ги победим, ако продължаваме с възходящото развитие.

по материали на ING Renault

Коментари
comments powered by Disqus