Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хибридът Volkswagen XL1 с титлата „Дизайн на годината”

15.05.2014 13:29
Туит

Лондонският музей на дизайна присъди престижното отличие

В скоро време  марката Volkswagen ще бъде принудена да балансира по много тясна пътечка между консерватизма и авангардното, що се отнася до външния вид на автомобилите. И до каква степен  могат да  се помирят тези два противоположни подхода? Интересен въпрос. Публиката нерядко критикува Volkswagen за скучния дизайн, а за най-красив  току-що бе номиниран откровено футуристичният хибрид XL1 на Volkswagen. Лондонският музей на дизайна присъди отличието Design of the Year в категорията „Най-добър дизайн на превозно средство”.

Формата на  XL1 е продиктувана от аеродинамичните закони, а не от естетиката: коефициентът на въздушно съпротивление на модела е 0,189. Шеф дизайнерът на групата Volkswagen Валтер да Силва смята, че  именно XL1 е пример на оптимално съчетаване на основните функции и успешния дизайн на автомобила.
Немският производител разглежда едновременно няколко варианта са външния облик  на бъдещия СС. Като резултат от този модел може да се роди и неголяма фамилия. Така Volkswagen се опитва да запази старите си почитатели, а и да спечели нови. 

Преди няколко дни Volkswagen обяви началото на първия световен студентски конкурс за дизайн Volkswagen Design Contest, който ще приключи на 15 август. Аналогичен проект вече бе осъществен през 2011 г., но тогава приемаха заявки само от студенти от Русия, Индия и Китай. Сега няма никакви ограничения. Темата на новата надпревара  е „Автомобил за компютърна игра”. Колата трябва да е познаваема като Volkswagen, а всичко останало е пълна свобода. На 30 септември ще бъдат излъчени трима победители. Те ще получат правото на шестмесечен стаж в студиото Volkswagen Design във Волфсбург. Щастливците ще бъдат определени от шеф дизайнера на Volkswagen Клаус Бишоф. Между другото, под негово ръководство бе проектирана визията на хибрида XL1.

Коментари
comments powered by Disqus