Смесеното предприятие FAW-Volkswagen и Audi в Чанчун в Северен Китай ще произвежда новия модел
Китайците се захласват по дългите версии, включително и при Audi A6. Сега Audi комбинира дългата версия на Audi A6 с плъгин хибридно задвижване специално за китайския пазар. Audi A6 L E-Tron дебютира на автомобилното изложение в Китай.
Новата задвижваща система на познатия Audi A6 L компилира двулитров четирицилиндров TFSI с 211 к.с. и 350 Нм въртящ момент с електрически мотор с 91 кВт и 220 Нм, който е интегриран в осемстепенна автоматична трансмисия. Общата мощност на системата Audi определя на 245 к.с., а максималния въртящ момент на 500 Нм. Audi A6 L E-Tron е изключително само със задвижване на предните колела. 14,1 кВтч литиево-йонна батерия се намира в пода на багажника, с което обемът му възлиза на 337 литра. В зависимост от инфраструктурата батерията трябва да се зарежда за 2 или 8 часа.
Audi A6 L E-Tron с 50 км пробег в електрически режим
Тежащото близо 2 тона Audi A6 L спринтира от нула до 100 км/ч за 8,4 секунди, при максимално ограничена скорост от 210 км/ч. A6 L разполага с четири режима на управление, като с чисто електрическия може да вдига максимално 135 км/ч..Според китайците A6 L показва среден разход от 2,2 литра на 100 км, а на изцяло електрически режим Audi има пробег от 50 км, при общ пробег от 880 км.
Хибридният модел се разпознава по специалните 18-цолови алуминиеви джанти, LED светлините, въздухозаборниците, обозначението E-Tron и нов заден дифузьор. Адаптиран към хибридно задвижване е и дисплеят MMI и арматурното табло. Джойнт венчър между FAW-Volkswagen и Audi в Чанчун в Северен Китай ще произвежда новото Audi A6 L E-Tron, което ще стартира на китайския пазар през 2016. Цените все още не са обявени.