От старта си през март, автомобилът привлече над 10 000 клиенти, свидетелство за успех
Отсега нататък SUV Renault Arkana е достъпен за европейците в две модификации: TCe 140 EDC и E-Tech Hybrid 145. Hybrid се счита за нов. Неговата задвижваща система (145 к.с.) съчетава 1,6 бензинов атмосферен двигател, електрически мотор, стартер-генератор, трансмисия и батерия с капацитет 1,2 кВтч. Arkana E-Tech 145 не се зарежда от контакта , но е способен да измине три километра само но ток , консумирайки 4,8 л / 100 км и отделяйки CO2 при ниво от 108 г / км. В Европа хибридът струва от 31 200 евро.
Arkana струва във Франция от 29 700 до 36 100 евро . В Германия, където хибридът все още е само умерен, той е от 27 850 до 32 500 евро. От старта си през март, автомобилът привлече над 10 000 клиенти в Европа, свидетелство за успех, върху който трябва да се надгражда.
В салона на топ версията от гамана RS (на снимката) има цифрово арматурно табло (10,2 инча), медиен център Easy Link с вертикален сензорен екран с диагонал 9,3 инча и Samsung XM3 като компактния Captur .
Засега само умерен хибриден TCe 140 с 1,3 четирицилиндров агрегат (140 к.с., 260 Нм) и седемстепенна роботизирана трансмсия EDC действа като алтернатива. Но през юли към него ще се присъедини и по-мощният микрохибрид TCe 160 с 12-волтова бордова мрежа. Той развива 160 к.с., консумира 5,7 л / 100 км (-8%) и отделя 130 г CO2 на километър (-8,5%). Нова функция Sailing Stop е достъпна за Arcan TCe 140 и 160 в Европа, която намалява емисиите на CO2 с четири допълнителни грама по време на забавянето.