Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хипермоделът LaFerrari Spider ще се появи догодина

20.06.2014 10:11
Туит

От този автомобил ще бъдат произведени точно 50 екземпляра

Умопомрачителният хибрид FerrariLaFerrari, представен през 2013 г., бе продаден още при появата си. Сега италианската марка се готви да произведе планираните 499 единици и да намери техните им собственици. А тези, които закъснеят, през 2015 г. Ferrari ще подари втори шанс за ценителите на изправеното конче. Само че този път няма да се изръсят с 1,3 милион евро, а с 2,4–2,8 млн. Италианците ще поискат тази сума за откритата версия LaFerrari Spider, от която ще бъдат произведени точно 50 екземпляра.

Според добре информирани източници през 2015 г. ще представят официално LaFerrariXX. Все още няма информация за цената на модела. Но пък върви приказка, че тиражът ще бъде от 30 единици. От Маранело идват неофициални данни за обновяването на моделната гама. Промененото купе Italia с турбомотор V8 3,8 трябва да се появи през март  2015 г. в Женева. Във Ferrari M458-T Italia ще бъдат впрегнати примерно 670–680 кончета. През 2016 г. подобна процедура ще изтърпи и моделът FF. Заедно с корекциите по външния види се очаква увеличаване на мощността от атмосферния агрегат V12 6,3 от  660 до 700 к.с. Освен това в гамата на FF за първи път ще се появи базова модификация с турбомотор V8. През същата тази година италианците ще прокроят и модела F 12berlinetta.

Възраждането на турбоерата, ознаменувана с появата на роудстъра Ferrari California T през тази пролет, не означава край на епохата на многолитровите високооборотни атмосферни мотори. Компанията има намерение да ги развива и в бъдеще. Просто сега изборът на вариантите се разширява.

Принципно новият етап в обновяването на моделната гама ще започне през 2017 със старта на второто поколение California . Италианците възнамеряват в масовите си модели да използват в архитектурата на каросерията карбон вместо алуминий. Освен това се очакват и по-леки двигатели. Хибридизацията също е неизбежна. През 2019 г. ще се появят и  модели със средно разположен мотор. До 2020 г. може да бъде представен отдавна обсъждан в Маранело базов модел, много по-достъпен, отколкото днешните представители на марката. Според неофициални данни  той ще бъде оборудван с трилитров шестцилиндров мотор. Ferrari произвежда двигател V6 за Maserati Quattroporte, но ще трябва моторът да бъде доработен и форсиран. Що се отнася до името на новия модел, има само догадки, нищо официално. Не е изключено италианците да върнат в строя индекса 456. Защо не и възраждане на добре известното име Dino, след като почитатели от дълго време настояват за това.

Коментари
comments powered by Disqus