Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хирвонен и Латвала тренират на асфалт. Дювал подготвя завръщането си

23.07.2008 12:22
Туит

Лидерът в шампионата Мико Хирвонен и неговият съотборник в екипа на Ford Яри-Мати Латвала усъвършенстват уменията си за пилотиране на асфалт като част от подготовката си за втората половина на сезона.

Босът на BP Ford Abu Dhabi WRT Малкълм Уилсън потвърди, че и двамата състезатели на отбора са прекарали известно време във Великобритания, където са следвали съветите на реномирания рали инструктор Роб Уилсън относно техниката при пилотиране на асфалт.

Както Хирвонен, така и Латвала предпочитат стартовете на макадам, но във втората половина на сезона три от общо седемте състезания са на асфалт. Уилсън е категоричен, че с оглед амбициите на Мико за шампионската титла и ключовата роля, която неговият съотборник трябва да изиграе в борбата на Ford срещу Citroen при производителите, двамата трябва да са на високо ниво и за стартовете в Германия, Испания и Франция.

„От толкова отдавна никой друг освен Себастие Льоб не е печелил асфалтово рали, така че сме наясно какво предизвикателство ни очаква. Мико и Яри-Мати са решени да се представят добре, но и двамата са наясно, че пилотирането на асфалт е сфера, в която могат да търсят сериозен напредък”, коментира Уилсън. „Маркус (Грьонхолм) работи известно време с Роб миналата година и изрази задоволството си от резултатите, ето защо решихме да предложим същата възможност на Мико и Яри-Мати. Като допълнение Яри тренира с друг инструктор във Финландия.”

Уилсън допълва, че новата еволюция на Ford Focus RS WRC ще дебютира на първото от трите асфалтови състезания – рали „Германия” (15 – 17 август). „Ще използваме доста нови части, които тествахме през лятото. По-голяма част от промените са свързани с двигателя и трансмисията, но сме се постарали да усъвършенстваме автомобила и по отношение разпределение на теглото и центъра на тежестта.”

Междувременно Франсоа Дювал официално потвърди, че ще кара Focus RS WRC в трите асфалтови състезания за втория тим на Ford – Stobart VK M-Sport. Програмата на белгиеца е спонсорирана отново от Стефан Вергал и неговата строителна компания Structo. Навигатор на Дювал ще бъде Патрик Пивато, с когото работиха заедно през 2006 г. в Skoda, а през миналия сезон участваха на рали „Германия” и „Корсика” за екипа на OMV Kronos.

Коментари
comments powered by Disqus