Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хирвонен: Няма да се изненадам, ако догодина Кими кара във WRC

26.11.2009 10:39
Туит

Заводският пилот на Ford Мико Хирвонен обаче е на мнение, че финландският му колега ще изпитва сериозни трудности, при положение че догодина реши да се състезава в Световния рали шампионат.

Райконен вероятно ще пропусне следващия сезон във Формула 1, след като McLaren предпочете Дженсън Бътън вместо него. Неведнъж 30-годишният финландец е демонстрирал интереса си към рали спорта, дори тази година участва в домашното си рали „Финлндия” с Abarth Grande Punto S2000. Ето защо е много вероятно догодина да се присъедини към най-добрите рали-пилоти във WRC. Липсата на опит главно по отношение на записките обаче ще попречи на Кими да бъде сред лидерите, категоричен е Хирвонен.

„Кими е много бърз и за него самото каране не представлява никакъв проблем, но ще му бъде много трудно да се научи да следва записките”, обяснява Мико пред финландския сайт sportti.com. „Ние, пилотите от Световния рали шампионат, имаме огромен опит, докато за Кими всички състезания ще са непознати. Трудно ми е да си представя, че той ще бъде на ниво или най-малкото поне в първия си сезон.

Мениджърът на Мико Тимо Юхки, който в свята дългогодишна кариера е работил с пилоти като Юха Канкунен, Томи Макинен, Тони Гардемайстер и Яри-Мати Латвала, също е на мнение, че Райконен ще се нуждае от време за адаптация.

„Кими е наистина много талантлив пилот. Нито един състезател от Формула 1 не е показвал такива умения на рали”, коментира Юхки. "Рали-спортът обаче изисква толкова много опит, колкото той няма как да натрупа през първата си годинат.”

Хирвонен е на мнение, че Кими няма шанс срещу утвърдилите се вече пилоти във WRC, но вярва, че 30-годишният финландец ще се присъедини към световния шампионат.

„Този човек не може да ме изненада с нищо. Ни най-малко няма да се учудя, ако наистина си вземе една година почивка и стартира например в пет кръга от WRC, а защо не и да направи пълна програма.”

Мико обаче е категоричен, че за него пистовите състезания не представляват интерес. „Някой ден може да се включа в надреварите за исторически автомобили, защо не и в маратонските стартове, например Лондон – Мексико. Това би ми било интересно, както и рали-кроса вероятно. Но пистовите шампионати като DTM или WTCC не ме привличат", завършва финландецът.

Коментари
comments powered by Disqus