Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хирвонен: Объркваме публиката!

07.04.2010 16:24 2
2
2571871294
Туит
Хирвонен: Объркваме публиката!

Световният рали шампионат губи заради тактиките, които пилоти и отбори са принудени да използват, коментира заводският пилот на Ford.

Хирвонен отпадна още във втория ден на рали „Йордания“, в резултат на което се включи в стратегическата битка между Ford и Citroen. Двата заводски тима използваха серия тактически ходове на гърба на Мико и на Себастиен Ожие (Citroen Junior), за да улеснят в максимална степен Себастиен Льоб и Яри-Мати Латвала при чистенето на отсечките в неделя. В крайна сметка победата отиде при Себ, но централна тема след финала на рали „Йордания“ бе не неговият успех, а абсурдният правилник в частта си за реда на стартиране.

„Объркваме публиката!“, коментира Мико. „Никой не слуша пилотите, но има много лесно решение – първите десетима или 15 пилоти сами да избират стартовата си позиция. В първото състезание за сезона шампионът ще има правото да избира първи. Впоследствие лидерът след първия ден ще може да определя кога да тръгне на следващия. И така, много е просто.“

Босът на M-Sport Малкълм Уилсън обаче не споделя изцяло мнението на своя пилот. „Ако го направим по този начин, всички ще са наясно кой ще спечели състезанието още в петък вечер. Дори ще можем да назовем първата петица за следващите няколко старта. Настоящата система гарантира шоуто.“

Ръководителят на Citroen Оливие Кеснел не е съгласен с мнението на своя колега. „Не мисля, че ще знаем кой ще бъде победител. Ако трябва да съм честен, Мико е поне толкова бърз колкото Себастиен (Льоб). Латвала – също. Не смятам, че всичко ще се определя в петък.“

Саймън Лонг, изпълнителният директор на North One Sport, е съгласен, че са необходими промени. „Правилникът трябва да бъде преразгледан“, коментира представителят на официалния промоутър на шампионата. „Това е спорт, а във всеки един спорт би било твърде объркващо, ако се събудиш и видиш, че момчето, което е трябвало да стартира от втора позиция, заема шеста. Трябва ни яснота по този показател, за да можем да предоставим една логична история на зрителите. Надявам се, правилникът да бъде коригиран в скоро време и да не повтаряме в бъдеще подобни грешки.“

Коментари

boro
Този проблем си го има още от 2008 г., когато коригираха правилника. Въпросът е, че никога досега не е имало чак такива тактики. Това в Йордания беше пълен фарс!

Omega
Как така сега възникна този проблем?Макадамови ралита се провеждат отдавна.

comments powered by Disqus