Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хирвонен ще е абсолютен лидер във Ford

10.02.2010 13:41
Туит

Мико Хирвонен ще бъде абсолютен лидер в екипа на Ford през новия сезон, категоричен е босът на M-Sport Малкълм Уилсън. Единствената задача на неговия съотборник Яри-Мати Латвала ще е да му помага в битката за титлата.

След оттеглянето на Маркус Грьонхолм в края на 2007 г. Ford номинира Мико Хирвонен за водещ пилот и подписа с един от най-обещаващите млади състезатели в лицето на Яри-Мати Латвала. Латвала показа впечатляващата скорост още в първото си състезание, а впоследствие спечели и първото си рали – стартът в Швеция през 2008 година. Двамата пилоти на Ford се ползваха с еднакъв статут дълго време, но грешките на младока зачестиха, особено в началото на сезон 2009, и в крайна сметка Малкълм Уилсън бе принуден да разпредели ангажиментите между тях. През новата година те ще бъдат още по-ясно разграничени – Хирвонен ще водещ пилот и ще се бори за титлата, а Латвала ще му помага и ще печели точки за отборната надпревара.

„Мико знае много добре, че той е номер едно в отбора, говорихме напълно открито за това“, коментира Уилсън за официалния сайт на WRC. „Начертахме плановете за сезона още през януари на специална среща. Тогава му обяснихме, че той ще се бори за шампионската титла. Двамата отново ще разполагат с еднакви автомобили, но целта на Яри-Мати е много, наистина много ясна – трябва да помага на Мико. И нещо повече, Яри-Мати трябва да помага и на Ford, за да си върнем титлата при производителите. Знаем, че можем да го направим, но при положение че Яри-Мати печели точки по начина, по който Мико Хирвонен го правеше, подкрепяйки Маркус Грьонхолм през 2006 и 2007 година.“

„Не искам да казвам, че Яри-Мати няма да спечели рали. Ако ситуацията го позволява и няма какво друго да направим, ще се радвам (той да победи). Основната му цел обаче е да бъде винаги пред Дани Сордо.“

Уилсън допълва, че Ford задължително трябва да подобри представянето на асфалт, но и че единствената разлика между заводския тим на Синия овал и на Citroen е Себастиен Льоб.

„Ако не беше Себастиен Льоб, то ние щяхме да сме шампиони за последните четири, дори пет години. Съжалявам, но това е единствената разлика, поне доколкото съм наясно с цялата ситуация в спорта. Резултатите на Льоб говорят достатъчно. Причината Михаел Шумахер и Ferrari да са световни шампиони (във Формула 1) толкова години, е същата. Единствено Михаел Шумахер правеше разликата.“

Коментари
comments powered by Disqus