Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хирвонен ще кара в Монте Карло новата Fiesta S2000

04.12.2009 15:03
Туит

Мико Хирвонен ще участва на предстоящото рали „Монте Карло“ с новия Ford Fiesta S2000. Това ще е първото официално състезание за супера на M-Sport, който предстои да бъде хомологиран през януари.

Дебютът на Fiesta S2000 се състоя миналия месец по време на рали „Шотландия“, когато Матю Уилсън водеше колоната като форлойфер. Същевременно заводският пилот на Ford Мико Хирвонен е тествал новия автомобил за първи път по-рано тази седмица в южна Франция.

„Fiesta S2000 изглежда, а и звучи прекрасно. Страхотно е, че имам възможност да карам, както и да участвам в развитието на един напълно нов автомобил, а междувременно останах изненадан от това колко бързо свикнах с нея“, коментира Хирвонен. „Останах изненадан от шасито, много е добро, а и от настройките. Започнах да натискам от самото начало.“

„Условията тук във Франция са по-различни, но дори и при постоянно променящото се сцепление бях уверен в автомобила. Страхотно е да се работи с Кристиан (Лорио, техническия директор на M-Sport) и отбора, както и резултатите от този нов проект да са толкова добри.“

„Карал съм пет пъти на „Монте Карло“, така че познавам пътищата и условията. Има близо четири месеца пауза между края на сезон 2009 и началото на 2010 (във WRC), така че за мен тази възможност е идеална, за да не губя ритъм.“

Ford Fiesta S2000 е подготвен съобразно изискванията за Super 2000 класа, който през 2011 г. ще се използва като база за новите WRC автомобили. Основните характеристики на категорията са двулитров атмосферен двигател, чиято мощност варира обикновено между 260 и 280 „коня“, двойно предаване и секвенциална шестстепенна трансмисия. Понастоящем това е официалният автомобил на IRC сериите, чийто откриващ старт е именно рали „Монте Карло". Надпреварата стартира на 19 януари и завършва на 23-и.

Коментари
comments powered by Disqus