Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хирвонен: Трябва да започна да печеля

31.05.2011 14:52
Туит
Хирвонен: Трябва да започна да печеля

Заводският пилот на Ford Мико Хирвонен е категоричен, че трябва да започне да печели състезания, ако иска най-накрая да спре победния ход на Себастиен Льоб и да се пребори за първата си титла във WRC.

По подобие на миналата година Хирвонен започна сезона с победа, но от рали „Швеция“ насам Citroen печели всяко едно състезание благодарение на Себастиен Ожие (Португалия и Йордания) и Себастиен Льоб (Мексико, Сардиния и Аржентина). И все пак финландецът изостава само на 13 точки от Льоб в класирането при пилотите и има напълно реален шанс да се бори за титлата, ако направи силна втора половина на сезона.

„Все още сме в битката за шампионата и не сме далеч назад, което е добре“, коментира пилотът на Ford, който миналия уикенд в Аржентина завърши втори, макар и с голяма доза късмет. „Но не мога да продължавам така. В противен случай Себастиан отново ще спечели титлата, така че ми трябват победи и да съм пред Себ в някои от състезанията. Това е единственият начин да стигнем до титлата. Все още имаме шанс, все още сме на добра позиция.“

Хирвонен така и не намери верния ритъм в Аржентина, но проблемите, които имаха Льоб, Ожие, Петер Солберг и Яри-Мати Латвала в хода на състезанието, го доближиха на 5,7 секунди от първото място в последния етап. В него Мико успя да прескочи Ожие, но Льоб излезе краен победител с 2,4 секунди аванс.

„Мисля, че трябва да съм доволен от второто място, защото темпото ми определено беше слабо, особено в асфалтовите секции“, обяснява Хирвонен. „Не знам с какво сгреших, може би натисках прекалено здраво и автомобилът поднасяше повече, отколкото трябва, но все пак трябва да съм доволен. Себастиан обаче отново ме би с две секунди и това вече ме дразни.“

Ярмо Лехтинен, навигаторът на Хирвонен, признава, че прекаленото желание на Хирвонен да подобри времената си е имало негативен ефект. „Винаги се получава така, когато се опитваш да дадеш най-доброто от себе си, а времената не са на ниво. Получава се ефектът на снежната топка. В едни момент започваш да надскачаш границата на възможностите си, да натискаш още по-здраво и времената стават още по-слаби. Нужно е да си спокоен, да си плавен в реакциите си и резултатът е веднага налице. Това обаче не беше така при нас този уикенд“, допълва Лехтинен.

Коментари
comments powered by Disqus