Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hofele Audi A5: R8 Wannabe

17.08.2007 16:08
Туит

Специалистът по преустройство на автомобили от марката с четирите пръстена Hofele Design е проектирал нова външност за A5 Coupe. Част от концепцията са новите престилки, снабдени с масивни отвори за повече охлаждащ въздух.

Като цяло новата физиономия на А5 е по-заоблена, а украсените с ламели решетки очевидно препращат към дизайна на вездесъщия Audi R8. Характерни за задницата са солидните, овални накрайници на изпускателната система от благородна стомана, които са интегрирани в бронята на автомобила. Върху капака на багажника е полегнал малък спойлер за допълнително притискане към асфалта.

Hofele са предпочели използването на собствените си 20-цолови колела Largo RS20, които комбинират с гуми в размер 255/30. Ходовата част също не е оставена със заводските настройки - тя е „спусната” с 40 мм, а следата разширена допълнително.

Увеличение на мощността до 280 к. с.

В програмата на Hofele се откроява увеличената мощност на трилитровия TDI – чиптунинг добавя към първоначалните 240 конски сили още 40 и повдига въртящия момент до 580 Нм.

В момента конструкторите от Донцдорф, Германия работят усилено върху индивидуализирането на интериора. Hofele Design забъркват микс от кожа, карбон и благородна дървесина.

Коментари
comments powered by Disqus