Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hofele Audi A8: По-бързата лимузина

08.03.2010 07:27
Туит

Няколко месеца след световния дебют на новия Audi A8, Hofele Design са готови със своя версия на четиривратия флагман в гамата на германския производител.

По данни на тунерите от Hofele тяхната разработка на тема Audi A8 (D4) ускорява по-бързо от серийния модел в класическото упражнение от 0 до 100 км/ч и разликата между бензиновия (5,2 сек.) и дизеловия (5,3 сек.) двигател е пренебрежимо малка - 0,1 сек.

4,2-литровият бензинов FSI V8 е подобрен и вече разполага с 400 к.с. (294 кВт), а максималният въртящ момент е нараснал до 475 Нм. Версията TDI не е останала по-назад: 395 к.с. (290 кВт) и 880 Нм пиков въртящ момент. Консумацията на гориво не е повишена и остава същата: 9,5 литра за бензиновия и 7,6 литра на 100 км за дизеловия мотор.

Допълнителната мощ има нужда и от сигурен контрол, който се осигурява от по-големите вентилирани стоманени дискове с шестбутални спирачни апарати. Като опция се предлагат и керамични дискове.

Окачването на автомобила може да бъде коригирано и просвета се намалява с от 40 до 80 мм. При достигане на скорост от 130 км/ч окачването отново заема изходното, зададено от Audi положение. Екстериорният пакет включва нови алуминиеви джанти с размери 20 цола отпред и 22 цола отзад.

Сред останалите модификации впечатление правят новата предна маска с по-големи въздухозаборници, раздутите странични прагове, премоделираната задна броня с интегриран дифузор и четири овални накрайника на изпускателната система. Акцент в интериора е двуцветната луксозна кожа, както и покритието от алкантара.

Коментари
comments powered by Disqus