Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hofele Design Cayster GT 670: Cayenne под прикритие

15.11.2011 15:05
Туит
Hofele Design Cayster GT 670: Cayenne под прикритие

Hofele Design ще участват на традиционното шоу в Есен с базирания на Porsche Cayenne модел Cayster GT 670.

Бодикитът на Hofele Design, който включва дванайсет елемента, струва 4690 евро и променя напълно облика на стандартния автомобил. Арките на калниците, например, увеличават широчината му с общо 50 мм. Към тях базираният в Донцдорф, Германия тунер добавя нов дифузор, четири накрайника на изпускателната система и нов преден капак с пауър доум и два допълнителни отвора за охлаждане, който е опционален и възлиза на 2990 евро.

От Hofele Design не правят конкретизации по отношение на колелата и единствено споменават, че бъдещите им клиенти ще могат да избират най-различни варианти в диапазона от 20 до 22 цола. В списъка с опциите е и модулът за регулиране на клиренса с до 40 мм, който до 80 км/ч дава възможност на водача сам да избере най-подходящите за него настройки, но над тази скорост връща стандартните настройки на окачването, за да гарантира „пълния комфорт и съответния резерв при високи скорости“.

Промени има и по силовия тракт. Дизеловата версия достига 315 к.с. и 650 Нм, което е със 70 к.с. и 100 Нм повече от стандартните стойности. Cayenne S Hybrid също ще усети благотворното въздействие на Hofele Design под формата на 101 к.с. и 157 Нм бонус, което е равнозначно на 481 к.с. и 737 Нм.

Немският тунер вече приема поръчки за програмата Cayster GT 670.

Коментари
comments powered by Disqus