Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hohenester HS 650 Audi A4 Quattro: Газова атака

05.06.2009 11:34
Туит

Модифицираният от немската тунинг фирма Hohenester Audi A4, е официално най-бързият автомобил в света на биогаз.

След няколко неуспешни опита модифицираният Audi A4 достигна върха с терминална скорост от 364 км/ч, задвижван само и единствено от биогаз. Тя има октаново число между 120 и 140, което позволява извличането на повече мощност от бензина при еднакъв работен обем.

Зад волана на колата-рекордьор застана немският състезател Юрген Хоенстер. Световният рекорд е направен на пистата край Папенбург, провинция Долна Саксония, Германия и е одобрен официално от книгата за рекордите на Гинес.

За впечатляващата динамика се грижи заимстваният от 2002 Audi S4 двигател V6, чийто работен обем е увеличен от 2,7 на 3,0 литра. При нормални обстоятелства HS 650 може да генерира 800 к. с., но мощноста е намалена на 700 к. с. от съображения за сигурност. Но и това е твърде далеч от оригиналните 265 к. с., които предоставя немодифицираният 2,7-литров битурбо V6.

Рекордът е доказателство, че биогазът може да бъде достоен заместник на фосилните горива, а следващата цел е спечелването на предстоящата надпревара Tuner Grand Prix на "Хокенхайм".
Коментари
comments powered by Disqus