Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda Accord 2008: Побратими

23.08.2007 12:08 3
3
2571815898
Туит

Показаният на автосалона в Детройт шоукар очевидно няма да остане просто поредния прототип без бъдеще. Японците планират ново спортно купе, използващо колесната база на бестеселъра Accord.

Изпълнението на Accord за 2008 година ще разполага с три бензинови двигателя: два редови четирицилиндрови агрегата с обем от 2,4 литра и мощност съответно 182 и 203 к. с., както и трети 3,5-литров V-образен „шестак”, развиващ 339 Нм максимален въртящ момент и 277 к. с. Четирицилиндровите мотори разчитат на петстепенна механична скоростна кутия, а задвижваното от V-образния двигател купе ще бъде единствения модел с шестстепенна трансмисия.

Експанзия във всички посоки

Новият седан (4,93 метра) е с осем сантиметра по-дълъг от предшественика си и е пораснал и в другите две пространствени измерения, а версията с две врати (4,85 метра) е малко по-къса от него. И двете изпълнения разполагат с шестоъгълна предна решетка, присвити предни светлини и обемна престилка, снабдена с широк отвор за охлаждащ въздух. Предрадиаторната решетка на двувратото coupe притежава хромирана рамка и използва мотиви от пчелна пита, а при седана са възприети трите хоризонтални ламели от предходния модел.

Динамичният силует, подсилен от нескромни по площ трапецовидни стопове и малък спойлер, е по-характерен за новото купе, докато неговият събрат изглежда доста по-праволиниеен в това отношение.

Технологиите в интериора

Увеличените размери на каросерията обещават повече свобода за движение във вътрешността на купето. Централноразположеният дисплей е сериен за всички нива на обурудване, а двузоновият климатроник е запазен за изпълнението EX-L и за шестцилиндровите варианти. Списъкът с „екстрите” включва аудиосистема с възможност за възпроизвеждане на mp3-формат, AUX-вход и шест високоговорителя, както и работеща с гласови команди навигационна система.

Безопасността на пътниците гарантират шест въздушни възглавници, триточкови колани, активни подглавници, както и ESP, ABS и система за конрол на налягането в гумите.

Коментари

kakata
THE BEST honda!!!!!!

dimitrov
>:-) that is the real things! power of dreams!всичко си има цена...honda is real!

kiril Ivanov
Novata mazda6 ima po dinami4no i sportno izluchvane.Predpolagam i cenite i shte sa po konkurentni ot honda

comments powered by Disqus