Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda Civic: Здравей, Европа!

13.09.2011 10:26
Туит

Honda публикува първите официални фотографии на европейската версия на новия Civic. Промените по модела са по-скоро еволюционни и потвърждават предположението, че скучната стилистика на северноамериканският вариант остава настрана.

В началото на тази година Honda представи американската версия на Civic, но европейската ще се отличава съществено от нея. Характерните й белези са радиаторната решетка, която заедно с челните светлини е решена във формата на Т, LED стоповете и лайстната между тях, която отново разделя задното стъкло на две, и пластмасовите арки на калниците.

Новият дизайн на хечбекът с пет врати води до намаляването на коефициента на челно съпротивление до 0.27 Cd, за което са съдействали ключови инженери от Формула 1. Работата в аеродинамичния тунел е довела и до по-добре изолираното от паразитни шумове купе, а подобрените системи за пасивна безопасност са причината медуосието да бъде скъсено с 30 мм. Въпреки това пространството в салона остава непроменено, а обемът на багажното отделение достига 470 литра.

От Honda обещават още съществена промяна в поведението на новия Civic, водещи за класа нива на комфорт в салона, както и по-мощни и ефективни двигатели. Първоначално моделът ще се предлага с модернизираните варианти на настоящите 1,4 и 1,8-литрови бензини, както и 2,2-литровия i-DTEC на Accord, но впоследствие ще се появи и 1,6-литров дизел.

Новият Civic ще излезе на пазара в началото на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus