Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CR-V: Добра кръстоска

14.02.2007 21:02
Туит

Honda CR-V, който вече е в своята трета генерация, е замислен като Lifestyle-SUV, при който вниманието е концентрирано по-скоро върху формата, отколкото върху функцията. Тестът на автомобила разкрива неговите истински качества.

Honda са съумели да съберат в новото издание на CR-V практически почти всичко, което би могло да се очаква от един автомобил от такъв тип с дължина около четири метра и половина: малко от характера на SUV-моделите, лек уклон към класическите всъдеходи, дискретен намек за спортно комби – казано по друг начин, един доста талантливо направен Crossover. Една успешна симбиоза от най-различни качества, която обаче, както по всичко личи, не е задължително да изглежда толкова свежо, колкото предлага подобна модерна концепция. На автомобилът просто му липсва категоричен дизайнерски език, който да му придава ясно изразена индивидуалност и да го отличава от противниците му в сегмента.

2,2-литровият четирицилиндров турбодизел със сериен филтър за сажди работи извънредно култивирано, но килограмите на точно този модел явно му идват в повече – специално при ниски обороти не се усеща типичната за такъв тип мотор мощна тяга. Иначе лекотата му на развъртане е буквално изумителна за агрегат, работещ по принципа на самовъзпламеняването, радващо е и почти пълното отсъствие на вибрации.

Смяната на предавките е като при спортен автомобил

Шестстепенната предавателна кутия работи точно така, както обещава примамливия вид на скоростния лост – настройката спрямо възможностите на двигателя е перфектна, хода на лоста е извънредно къс и прецизен, изобщо в това отношение автомобилът се представя като същински спортен модел. Отчасти благодарение именно на сполучливата трансмисия, новият модел на Honda показва тяга, сравнима с тази на VW Touran с двулитров TDI-двигател например, и то независимо от голямото собствено тегло.

CR-V спокойно би понесъл и малко повече хъс от страна на спирачната система – 43 метра спирачен път от 100 км/ч определено не е върхово постижение. Иначе японските моменти в този равтомобил преобладават, и той вдъхва усещане за солидност и функционалност, както и приятното чувство, че шофирането му е лесно като детска игра.

Текст: Екхарт Айбл
Снимки: Ахим Хартман

Коментари
comments powered by Disqus