Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CR-V: Лек ретуш

11.09.2009 12:43
Туит

Honda ще представи официално на предстоящия автомобилен салон във Франкфурт фейслифт версията на третата генерация CR-V. Автомобилът от моделната 2010 година ще получи някои минимални корекции в дизайна, както и нов дизелов мотор.

Honda CR-V ще заимства от Accord “по-чистия и по-мощен 2,2-литров дизел”, обещават японците. i-DTEC сигнатурата обещава 148 к. с. при 4000 об./мин (с 10 к. с. повече спрямо предходната модификация) и максимален въртящ момент от 350 Нм при 2000 об./мин. Стандартно ще се предлага с петстепенна механична скоростна кутия, но като опция е наличен и автоматик (също петстепенен).

Външните отличителни белези на обновения модел са преработените брони, новата радиаторна решетка и алуминиеви колела (17 и 18-цолови в зависимост от нивото на оборудване). В интериора на салона също има промени, като тенденцията е CR-V да получава по-богато оборудване на по-ниска цена. Дори базовото ниво SE разполага с климатик, отопляеми огледала и 17-цолови колела.

При ES получавате допълнително кожен волан, двузонален климатик, отопляеми седалки с тапицерия от алкантара, фарове за мъгла, парктроник, круиз контрол, огледало за обратно виждане с автоматично затъмняване, USB интерфейс и 18-цолови многолъчеви колела.

Върховото ниво на оборудване EX ще ви разглези с електрически регулируема шофьорска седалка, ксенонови светлини, брони в цвета на купето, кожена тапицерия, панорамен покрив, автоматични светлини и чистачки, DVD навигация, чейнджър за шест аудиодиска и субуфер. Фейслифт версията на CR-V ще предлага и три допълнителни лакови покрития - Premium White Pearl, Urban Titanium и Alabaster Silver.

На този етап от Honda не дават информация за цените и пазарната премиера на модела.

Коментари
comments powered by Disqus