Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CR-V: Перфектен баланс между лек автомобил и SUV

19.07.2012 10:12
Туит

Honda представи европейската версия на CR-V и обеща това да бъде най-добрият офроудър в класа си, който пази всички типични характеристики на леките автомобили. Продажбите на новия модел стартират по-късно през тази година.

Европейският CR-V, който ще се сглобява във Великобритания, е малко по-дълъг от своя предшественик, но е с 30 мм по-нисък. Същевременно основата, върху която са фиксирани задните седалки, е понижена с 38 мм, докато водачът стои с 10 мм по-близо до пътя. Благодарение на всички тези промени е постигнат „перфектният баланс между лек автомобил и SUV”, категорични са японците.

Във визуално отношение серийният CR-V не се отличава от прототипната версия, представена по време на автосалона в Женева. Челните светлини са комбинирани в един цялостен комплекс с масивната радиаторна решетка с три ламели, докато задните използват допълнителния спойлер, за да се включат в горната част на каросерията. Страничната линия е значително по-динбамична отпреди, което е логичното следствие от направените промени в габаритите на CR-V.

Първоначално моделът ще се предлага с два двигателя – 2,2-литров дизел i-DTEC (150 к.с. и 349 Нм), комбиниран с шестстепенна механична скоростна кутия и старт/стоп, и двулитров бензинов i-VTEC (150 к.с. и 192 к.с.). По-късно се очаква появата на 1,6-литров дизел.

Системата за двойно предаване при CR-V също е нова. При потегляне и четирите колела на автомобила са двигателни, като задните се декуплират само при положение че не се отчита разлика в скоростта на въртене на всяко едно от тях. Въпреки наличието на двойно предаване, подът в задната част на салона не е разделен от централен тунел, което в комбинация с 569 литровия багажник прави CR-V изключително удобен за дълги пътувания.

Коментари
comments powered by Disqus