Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CR-V: Вече сме готови

17.11.2011 14:45
Туит

Honda представи официално четвъртата генерация на CR-V. Продажбите му в САЩ ще започнат още в средата на декември, а в Европа – от догодина.

Предсерийната версия на новия CR-V бе показана за първи път в Ориндж Каунти през август, но готовата за производство дебютира в Лос Анджелис едва сега. Разликите в дизайна им са минимални и основните отличителни белези остават непроменени - трапецовидната радиаторна решетка, която навлиза директно в челните светлини, пластмасовите защитни панели за праговете и арките на калниците, както и новите стопове, които стигат чак до спойлера на задния капак и наподобяват много на тези при кросоувърите на Volvo.

Honda отново залага на 2,4-литровия i-VTEC , който след съответните промени вече генерира 185 к.с. и 221 Нм. За американската версия на модела той е комбиниран стандартно с петстепенна автоматична трансмисия, което гарантира среден разход от 9,4 литра при версията с предно предаване. Оптимизирана е и системата за задвижване на четирите колела Real Time All-Wheel-Drive.

Независимо от нивото на оборудване CR-V ще бъде оборудван серийно с ESP и странични въздушни възглавници тип „завеса“. В базовото оборудване влиза и мултифункционалният дисплей на централната колона, както и системата, която чете получените на мобилния телефон текстови съобщения.

От Honda все още не дават информация за гамата двигатели, които ще се предлагат в Европа. Това вероятно ще стане малко преди пазарната премиера на модела там.

Коментари
comments powered by Disqus