Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CR-Z MUGEN: Добрата вест

29.11.2011 15:44
Туит

Британското подразделение на Honda обяви, че MUGEN спецификацията на хибрида CR-Z ще се качи на поточната линия и ще струва приблизително 24 000 паунда.

Във всяко едно от прессъобщенията си MUGEN Euro, която е отговорна за проекта, обясняваше, че спортният CR-Z се развива единствено като прототип. За щастие обаче Honda е дала зелена светлина за бъдещо серийно производство. Желаещите ще могат да тестват автомобила за първи път през пролетта на следващата година, когато се очакват и да започнат продажбите. Цената все още не е уточнена, но ще бъде приблизително 24 000 паунда (около 28 000 евро).

1.5-литровият i-VTEC ДВГ и хибридната Honda IMA система на CR-Z са най-голямото предизвикателство за MUGEN Euro. Но и най-голямото му постижение, защото максималната мощност на спортния прототип достига 175 к.с. при стандартни 122. Силовият тунинг и мащабната диета правят възможен спринта от място до 100 км/ч за 6,1 секунди, което е с цели 3 по-добро постижение спрямо класическия CR-Z. Въпреки това средният разход остава в границите на 5,6 литра при активация на екологичния режим.

Промените по шасито правят разликата спрямо серийния модел още по-съществена. CR-Z MUGEN е получил спортно окачване с петстепенно регулиране на амортисьорите, а същевременно следата на предната ос е увеличена. Високоефективната спирачна система вече разчита на четирибутални моноблок апарати и уголемени дискове, а диференциалът с ограничено приплъзване отговаря за отличното поведение на автомобила дори и при гранични режими на управление.

Нов е и аеродинамичният пакет, а програмата за олекотяване, която включва преден капак и врати от карбон, спортни предни седалки, демонтиране на задните и 17-цолови алуминиеви колела MUGEN GP, намалява общата маса с цели 50 килограма.

Коментари
comments powered by Disqus