Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CR-Z MUGEN: Фото, моля!

18.05.2011 15:56
Туит

MUGEN Euro, европейското подразделение на специализираната в тунинга на Honda компания, публикува първите официални снимки на своя проект, базиран върху хибрида CR-Z.

1.5-литровият i-VTEC ДВГ и хибридната Honda IMA система на CR-Z са най-голямото предизвикателство на специализирания тунер. Но и най-голямото им постижение, защото максималната мощност на спортния прототип достига „близо 200 к.с.“, а въртящият момент - 245 Нм при стандартни 122 к.с. и 174 Нм.

Тези резултати са постижими, при положение че се използва максималният потенциал на оборудвания с механичен компресор 1,5-литров мотор, но дори и първата фаза от силовият пакет на MUGEN Euro е достатъчна, за да може CR-Z да достигне времената на Civic Type R за класическата на Острова дисциплина от 0 до 60 мили в час, а именно 6,6 секунди.

При първата фаза на силовия тунинг мощността е увеличена само с 15%, но промените по шасито правят разликата спрямо серийния модел съществена. CR-Z MUGEN е получил спортно окачване с петстепенно регулиране на амортисьорите, високоефективна спирачна система с четирибутални моноблок апарати и нов аеродинамичен пакет. Премината е и програма за олекотяване, която намалява общата маса с цели 50 килограма благодарение на новия карбонов преден капак и 17-цоловите алуминиеви колела MUGEN GP.

За съжаление на този етап CR-Z MUGEN се развива единствено като прототип и не се планира серийна версия. Проектът ще бъде представен официално по време на Фестивала на скоростта в Гуудууд.

Коментари
comments powered by Disqus