Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Honda CR-Z MUGEN: Пълен отчет

22.06.2011 12:05
Туит

MUGEN Euro, европейското подразделение на специализираната в тунинга на Honda компания, обяви, че работи по спортна версия на хибрида CR-Z още през март. Пълните технически характеристики на модела обаче бяха публикувани едва сега.

1.5-литровият i-VTEC ДВГ и хибридната Honda IMA система на CR-Z са най-голямото предизвикателство на специализирания тунер. Но и най-голямото им постижение, защото максималната мощност на спортния прототип достига 200 к.с., а въртящият момент - 215 Нм при стандартни 122 к.с. и 174 Нм.

Първите тестове със стандартното шаси на CR-Z и модифициран силов тракт, но не и в окончателния му вариант, са отчели времена за класическата спринт от 0 до 100 км/ч, идентични на тези при Civic Type R, а именно 6,6 секунди. Като прибавим към това уравнение допълните 15% максимална мощност при пълния силов тунинг и олекотеното с 50 кг шаси, динамичните характеристики на спортния хибрид са съизмерими с тези на Mugen Type R. И въпреки това средният разход остава в границите на 5,6 литра при активиран режим eco и 8 литра при програмата Mugen.

 

 

Промените по шасито правят разликата спрямо серийния модел още по-съществена. CR-Z MUGEN е получил спортно окачване с петстепенно регулиране на амортисьорите, а същевременно следата на предната ос е увеличена. Високоефективната спирачна система вече разчита на четирибутални моноблок апарати и уголемени дискове, а диференциалът с ограничено приплъзване отговаря за отличното поведение на автомобила дори и при гранични режими на управление.

Нов е и аеродинамичният пакет, а програмата за олекотяване, която включва преден капак и врати от карбон, спортни предни седалки, демонтиране на задните и 17-цолови алуминиеви колела MUGEN GP, намалява общата маса с цели 50 килограма.

За съжаление на този етап спортният CR-Z се развива единствено като прототип. От MUGEN Euro обаче не пропускат да отбележат, че не е изключена появата на ограничена серийна версия, при положение че отзивите за автомобила са положителни. Възможно е и част от компонентите да бъдат поръчани за монтаж на стандартния CR-Z като, например, аеродинамичния пакет (2600 паунда), модифицирания интериор (1600 паунда) и новите колела, окачване и изпускателна система (6500 паунда).

Проектът ще бъде представен официално по време на Фестивала на скоростта в Гуудууд.

Коментари
comments powered by Disqus